![]() |
|
||||
|
||||
![]() De een wil wel maar heeft geen geld en de ander hoor ik weinig meer van ..
Dus nu in de bingo voor 150 euro vaste prijs . Anders verbreed ik ze voor 80 euro en verkoop ze voor 300 ![]() Foto volgt dit weekend hoop ik . Asgat is aangepast . Kunnen meegenomen worden naar MWM mpimh Last edited by Baldrimmer : 16-02-2007 at 14:06. |
|
||||
|
||||
![]() et37 naaf 57mm
|
||||
|
||||
![]() Thnx
ET waarde aangepast |
|
||||
|
||||
![]() Uppy
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe is het asgat aangepast?
|
||||
|
||||
![]() ![]() Aage M met de thermische lans . Geen idee hoe maar ik denk met een slijptolletje en schuurpapier . Foto's volgen : het wachten is op het mailen van Gerk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Helaas hebben de leners van de velgen geen pics genomen zonder doppie erop ( die er overigens niet bijzitten .. ) maar ze passen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je een foto van het aangepaste naafgat?
je hebt verder een email van me, die plastic doppies wil ik er btw wel bij hebben, is dat mogelijk?
|
||||
|
||||
![]() Nee deze doppen zitten er niet bij, zijn niet van rimmert.
@beetlefreak.... nog bedankt voor het foto maken, en sturen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zie de reactie op VW Forum
Die doppies zitten er niet bij want die heeft degene die ze even pastte er zelf opgezet . Maar die kun je overal vinden . Zo te zien zijn het gewoon standaard doppies . |
|
||||
|
||||
![]() [verkoophulp mode on]:
Ze passen erg goed op de naaf, geen problemen gehad. Hoorde toen de opmerking nog vallen: 'wat past dat mooi zeg'! Moet ik anders nog ff een foto maken van het naafgat mr. Rimmer? [/mode off]
|
||||
|
||||
![]() bij deze, ja graag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja doe maar Misses Beetlefweak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En waar liggen deze mooie velgen?
Groeten Jacobus.
|
||||
|
||||
![]() Bij Split52
|
|
||||
|
||||
![]() Dingen gaan snel : mag een slotje op .
|