![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben vandaag bij reinders in emmen wezen kijken om een 1985er GTD
helaas zat hier nogal wat roest aan, en dus maar even verder gekeken in de rij met mk2. allemaal wel leuk maar hadden het net niet, aan het einde van de rij stond een 84er gti ,startaccu erbij en sloeg meteen aan 155000km op de klok na een proefrit en wat handelen maar besloten deze te kopen. hier de pics alle reacties welkom. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Vento GT TDI Daily GOLF GTI G60 mk2 girlscar ![]() GOLF GTI PIRELLI still in project ![]() GOLF CL diesel 1982 Last edited by FolkertMk1 : 27-06-2008 at 17:43. |
|
||||
|
||||
![]() mooi begin man..erg lekker zo'n gti
|
||||
|
||||
![]() Is dit een echte GTI, gezien de einddemper, logo's, achterlichten?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij toch wel, achterlichten waren standaard zo op de '84 modellen.
Logo klopt alleen niet, maar dat kan gewoon een keertje vervangen zijn natuurlijk. Hij heeft wel nog de juiste grill en achterklep ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke basis zo, zodra je hem helemaal gecleaned hebt. Heb je een heel andere auto!
Wat zijn je plannen ermee dan? |
|
||||
|
||||
![]() Het logo en uitlaat klopt inderdaad niet.
De plannen die ik heb zijn dashboard vervangen, zitten nogal wat scheuren in. hoedeplank zonder boxgaten. onderste hoeken van de achterplaat hebben roest deze vervangen en auto dit jaar nog helemaal te spuiten en antiroest behandeling te geven. originele airco weer werkend maken! als iemand nog van deze onderdelen heeft hoor ik het graag!!
|
||||
|
||||
![]() leuke auto hoor, mooie basis om mee te beginnen. Hij ziet er redelijk onverprutst uit! En origineel airco in een 84'er GTI is ook wel stoer!
|
|
||||
|
||||
![]() Is het niet zo dat de eerste Mk2 GTI's geen dubbele uitlaat hadden, de uitsparing was ook nog niet 'open'. Het zag er uit als op deze - als een standaard 'C' model.
|
|
||||
|
||||
![]() als ik het goed begrijp hoort dit dus te kloppen?
|
||||
|
||||
![]() Mooooi origineel exemplaar!! En die uitlaat en achterlichten zijn inderdaad gewoon origineel hoor!
![]()
|
||||
|
||||
![]() pffff begon al te zweten
|
||||
|
||||
![]() Leuke aanwinst straks een 83er en een 84er Gti en beide mooi orgineel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding hoor, succes ermee....
Lars
|
||||
|
||||
![]() heb nog een setje orginele gti wielen liggen(staal)
ps:mooi gti-tje
|
||||
|
||||
![]() Echt een mooi ding, de zeldzaamheid ervan vind ik erg leuk! succes ermee!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefelliciteerd met de aankoop
![]() altijd mooi zo'n originele GTI, wees er zuinig op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat eronder zit, Ã*s origineel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf zeg, weer 1 erbij! Succes, en wat onverprutst is, mooi zo laten!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit daar maar niet overin hij blijft mooi origineel
ik vindt het bijna zonde dat mijn vriendin hem als daily gaat gebruiken!
|
||||
|
||||
![]() vandaag al wat onderdelen binnengekregen, en met reinders gebeld de auto komt zaterdag
![]() een dashboard en hoedenplank in nieuwstaat en keiharde deur, de hoedenplank en dashboard wil ik zaterdag als het meezit meteen monteren! ![]() ![]() ![]()