![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn Golf MK3 VR6 te koop:
203.xxx gedraait, ketting gereviceerd, nagelnieuwe waterpomp, elec ramen en spiegels (achterramen moet naar gekeken worden), OZ Supertourismo 16"velgen, banden zijn nog redelijk, APK tot Augustus, heldere koplampen, leer interieur, gereviceerde (120 Amp, orgineel 70 Amp) dynamo. Auto is gechipt, 188 pk en 285 Nm met uitdraai van Huricane Racing in Heerhugowaard. Vraagprijs staat nu op 2400 euro. 0638-249893 Auto staat in omg. van Leiden (Zuid Holland) Last edited by Phreak : 15-03-2007 at 15:48. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ikzelf geen interesse
maar wat is het Bouwjaar: is misschien wel interessant om te vermelden evenals n foto of omschrijvingvan het interieur |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
huh ? raar ?? werken die foto's niet ?? hmm.. ff naar kijken dan.. Hij is van '92 en idd lees ik nu dat het interieur er niet bij staat :P Sorry voor dat !! Interieur is leer. Zal nog even naar de foto's kijken, maar je kan anders ook mailen naar mij.. Krijg je ze per mail.. |
|
|||
|
|||
![]() auto is verkocht, topic mag op slot..