![]() |
|
|||
|
|||
![]() Door tijdgebrek te koop:
Kever 1300 uit 1969, Kever is geheel uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd. Dus nieuwe: Alle rubbers nieuw: in de ramen, afdichtingen, lampen, motor, versnellingsbak enz.[/IMG] Nieuwe schokbrekers (voor en achter dubbel gas geveerd) Nieuwe verstelbare vooras Nieuwe wiellagers voor en achter Nieuwe verlaagde fusee kogels Nieuwe koppelingsplaat Nieuwe drukgroep koppeling Nieuwe remleidingen Nieuwe one-piece Windows Nieuwe sierstrips rondom buitenzijde Nieuwe treeplanken. Motor opnieuw opgebouwd, nieuwe lagers, zuigerveren, zuigers uitgehoond, nieuwe bougies, bougie kabels en chroom filters enz. Geheel roestvrij, getectyleerd. Netjes geheel gelast geplamuurd +1x grondverf gespoten en twee maal gespoten in kleur. Auto heeft GEEN APK. Prijs: 1750 euro !! Interieur is aanwezig maar moet nog geplaatst (geen hemelbekleding en vloerbekleding aanwezig). INRUIL BESPEEKBAAR Last edited by sjtevel : 24-03-2007 at 17:18. |
|
||||
|
||||
![]() Maar wat moet die kosten dan.. en welke kleur heb je em gespoten?
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, prijsje zou handig zijn en....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() prijs is verplicht, zie de regels
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo Prijsje staat erbij, 1750 euro!! Tom |
|
||||
|
||||
![]() paar vraagjes
wat voor kleur is ie ? wat voor motor is het ? 1200, 1300, 1500, 1600 ? en is motor ingebouwd ? waar is ie eventueel te bezichtigen? of wanneer komen de foto's ? ruilen tegen een Ghia met recente APK ? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28281 Grtz Petje
|
|||
|
|||
![]() Kever is mat zwart. Motor is ingebouwd. Stuur me een email dan stuur ik je de foto's !! (BUGHEAD, je hebt een PB met mijn email!!)
Tom Last edited by sjtevel : 21-03-2007 at 19:53. |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
De kever is verkocht . Kan slotje op !! |