![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb nieuwe niet originele benzinevulpijp gemonteerd maar krijg m niet goed uitgelijnt tov de auto,bedoel dat de dop niet mooi in het midden komt van de uitsparing.
kan ook niks meer aan de pijp veranderen lijkt wel of de flens er scheef opzit,wel komen de schroefgaten overeen hebben meer golf/jetta1 rijders dit probleem ook?? johan |
|
|||
|
|||
![]() Dat probleem heb je dus inderdaad MEESTAL met imitatie. Van imitatie vulpijpen is bekend dat ze heel slecht passen. Het beste is de gaten in de bevestigingsflens dichtlassen en zelf nieuwe boren die wel op maat zijn, waardoor de flens wel goed aansluit en de tankdop gecentreerd is in het gat.
Originele vulpijpen zijn bijna niet meer te krijgen, je moet al geluk hebben dat er nog één ergens toevallig in het magazijn ligt. Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem eens andersom monteren...eerst goedpassend maken in de tankdop en daarna op de tank zelf monteren. Laatste stukje gaat toch via een flexibele slang ofniet? Gaten gaan dichtlassen en opnieuw boren...pffff....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb laatst ook een nieuwe niet originele vulpijp gemonteerd. pasvorm is echt klote. heb hier op de sloop 2 goede(als het goed is) gevonden en wil die er dan eronder schoroeven. echt zonde van het geld voor dat immitatie ding.
heb hem er nog wel redelijk recht eronder gekregen, maar je ziet het aan de tankdop die niet helemaal mooi in het midden zit. binnenkort ga ik ook nog even na een andere sloop voor een paar vulpijpen. voor diegene die interesse hebben hoor ik het graag.
|
|||
|
|||
![]() immitatie=bagger,altijd.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lijkt me niet zo een grote moeite voor de beetje handige doe-het-zelver. Je bent er wel even mee bezig om het mooi nauwkeurig te krijgen, maar dan heb je ook wat ![]() Op de sloop een goede uithalen is een goed idee! mits ze niet teveel weggeroest zijn... groeten! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar ligt het probleem ![]() Quote:
Als iets bij VW niet meer te koop is, zul je het ermee moeten doen...dus aanpassen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omdat sjoes al een heel topic wijdt aan het vervangen van een vacuum slangetje...laat staan dat ie gaatjes kan boren of zelfs lassen ![]() En omdat originaliteit hoog bij jullie in het vaandel staat, waarderen jullie het vast niet dat een gaatje 2 cm verderop zit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vorig jaar bij de dealer nog een nieuwe gehaald, zijn ze nu niet meer leverbaar??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
FF wachten, lees ik dat goed? Jens
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja...zo'n zondagsrijder ![]() En dan terugkijkende naar deze uitspraak: "een Golf is net als een vrouw..mooie uitstraling en t rijdt geweldig!" Zal ik maar niet vragen hoevaak ie zijn vrouw/vriendin.....(maak maar zelf af) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tsja...Japanse degelijkheid he..als daily. De allermooiste is een Golf, valt niets op af te dingen. Maar ik ben pas begonnen met werken en dan moet t toch nog een beetje BETAALBAAR blijven he. Als je dan wat zekerheid wilt hebben, kom je met die combinatie tegenwoordig al snel bij n Japanner ![]() Het zijn tegenwoordig niet meer de auto's van vroeger he... Last edited by Sjoes 85 : 31-03-2007 at 15:54. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De Golf is de zondagsauto, die andere zit alle andere dagen van de week op de weg... En tsja, wat die vrouw/vriendin betreft, die heb ik niet meer. Heb haar ingeruild voor de Toyota ![]() |