![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ola,
Ik ben vergeten hoe het ook alweer in elkaar stak. Ik heb een 86er 1.6 automaat met massieve schijven. Dit remwerk wordt al wat minder en ik wil dit vervangen voor geventileerde schijven met knappe blokjes. Kan ik mijn orginele remklauwen behouden en geventileerde schijven monteren met blokken?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het denk ik al, gaat niet lukken met deze klauwen. Ik heb nog wel 2 Golf 1 GTI klauwen liggen, VWII dat moet toch wel lukken?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
VW 2 met geventileerd gaat,moet je alleen dunnere blokken[die bij de schijf horen] |
#4
|
||||
|
||||
![]() dan komt het goed, golf 1 gti heeft ook geventileerd
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
|||
|
|||
![]() Was nog iets vergeten VW II van een golf1 heeft andere gelijdebussen
Die zijn uit 1 stuk en met M7 draad en in de golf2 is dat m6 en een losse bus met een bout Die van de VW I gaat er maar 1 passen de ander bus is langer |