![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
omdat ik stop met mijn golf 1 diesel project,heb ik nu over een mooi net achtertussenpaneel(met kleine achterlichtjes) afkomstig uit een golf 1 van bouwjaar 1980. het tussenpaneel komt uit een golf 1 met voorschade,ik heb het paneel ruim uitgezaagd zodat je netjes de orginele bevestigings/las punten kunt gebruiken om het paneel weer in te kunnen punt/prop lassen. het paneel is in een zeer goede staat en heeft slechts een klein beetje roestvorming op de plek waar het stripje/plaatje zit dat het paneel met de reservewielbak verbind(onderzijde dus). het betreft hier een orgineel volkswagen plaatwerk deel. ik zou graag 250 euro voor dit paneel willen ontvangen,gezien de staat van het paneel en naar het schijnt deze niet meer nieuw(orgineel)leverbaar is. het paneel kan zowel in Drenthe als in Groningen bekeken/gehaald worden. binnenkort zal ik meer onderdelen/auto's te koop aan bieden(mk1 diesel bj83,jetta 1 1600benzine bj 83),dus zoek je wat laat het me weten. vriendelijke groeten Hendrik. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mischien een upje!
|