![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben op zoek naar 195/45/16
Stonden vorige maand nog op autobandenmarkt, nu niet meer...
|
||||
|
||||
![]() Schijnt dat ze niet meer gemaakt worden.
Een vriend van me wilde ze ook kopen, mailde naar autobandenmarkt toen deze er nog wel opstonden, kreeg als reactie dat het niet meer leverbaar was. Zoals zo vaak daar trouwens, maargoed.. Heeft via Ebay nog wat sets gevonden en de zijne uit Oostenrijk laten komen, Pirelli maakte deze tot voor kort nog wel dus zijn op diverse plaatsen nog wel op voorraad te vinden.
|
||||
|
||||
![]() Vreemd ik heb ze een paar dagen geleden nog op de site te koop gezien van pirelli.
Kosten rond de €125 p/stuk als ik het me goed herrinder ?? |
|
||||
|
||||
![]() Zijn nog wel leverbaar, maar zeer beperkt.
Ik werk op verkoop binnendienst bij een bandengroothandel, maar zelfs dan lastig! Reken idd op 125 euro per band (minstens). |
|
|||
|
|||
![]() Hey man heb nog 2 Toyo Proxes T1-R banden liggen 195/45/16, intresse?
|
|
||||
|
||||
![]() Ze staan op www.autobandenmarkt.nl voor 154,60 Euro http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop....hse=&LoadRange=
Als alternatief kun je ook op 175/50/16 zoeken. Wel een stuk smaller en iets platter maar kosten nog geen 70 Euro stuk voor een paar Hankooks.
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels alweer verleden tijd. Kan wmb weg dit topic.