![]() |
|
||||
|
||||
![]() 6 x heen en weer gemailt over 2 boutjes, zitte ze klaar in de envelop,vraag ik om zijn adres,krijg ik dit mailtje terug :
Zou je mij het geld weer terug kunnen storten? Ik heb namelijk de boutjes weer gevonden. Dat kan op rekening nummer ......... ............... ............. ......... Nieuw-Roden Geen sorry, geen vriendelijke groet....man man man wat een manieren ![]() Het gaat om 5,80 moet ik nu 5,00 administratie kosten in rekening brengen ? Zucht ...... |
|
||||
|
||||
![]() pfffffffffffffffff
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon een mailtje terug sturen...
ik wil je best 0,80 cent overmaken want de 5,00 is administratie kosten... ik vind dat je gelijk heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() "Oh sorry, boutjes zijn net op de post gegaan. (zoekgeraakt)
Stuur ze als ze aankomen maar terug, dan maak ik tegen die tijd het geld wel over."
|
|
||||
|
||||
![]() -€5,00 voor administratiekosten...
|
|
||||
|
||||
![]() zijn dan wel hele speciale boutjes als ze naar jou komen hè ....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op de post gegaan zonder adres?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou iets terugsturen in de trant van: "Dikke bout, drie bier".
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon terugstorten met de mededeling dat die stakker eens manieren moet leren en het de volgende keer kan schudden.
Het is triest, maar je helpt dat soort lui waarschijnlijk toch niet.
www.hardleers.net | Photography//design//art//people Last edited by maartenunplukt : 07-05-2007 at 10:32. |
|
||||
|
||||
![]() Oooooooh maar das toch heel normaal tegenwoordig........ zelfde dat mensen tegenwoordig alleen maar kunnen tig x mailen of smssen terwijl dat het je met 1 telefoontje alles kunt uitleggen... maar mensen durven tegenwoordig alles te vragen via de mail maar praten how maar.
Of dat je spullen klaar maakt voor een bepaalde datum want dan MOET het klaar zijn... en vervolgen komen ze het niet meer ophalen...omdat het niet op de route ligt... en betalen doe ik pas als ik de spullen heb hoor... ja ja. Maar goed zo zijn er maar een paar.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Even fatsoenlijk bedanken voor de moeite is er niet meer bij op vandaag ![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 07-05-2007 at 11:30. |
|
|||
|
|||
![]() Idd een trieste zaak...
niet afbellen is een van de dingen waar ik me het meest aan erger, net alsof ik niet meer te doen heb op men vrije avond/weekend |
|
||||
|
||||
![]() Ik had niks terug gestort,
Gewoon de boutjes opsturen en als ie mailt zeggen dat je daar niet aan kunt beginnen, je hebt een koopovereenkomst dus iets doen kan ie sowieso niet. |
|
||||
|
||||
![]() wat een geneuzel he, om 5,80
zou niet eens durfen terug te vragen dat kleine bedrag.. Last edited by hajee : 07-05-2007 at 11:55. |
|
||||
|
||||
![]() Helaas komen sommige mensen echt uit een ei.
|
|
||||
|
||||
![]() idd het niet ophalen en "haast hebben " met spullen terwijl het achteraf niet nodig blijkt te zijn komt ook voor .....
Ik weet nog niet wat ik ermee doe... Pffffffff dank jullie wel dat jullie er ook zo over denken, ik dacht al bijna dat de heel nederland zo is geworden......vol met spelvouden en ongemanierd gedrag..... waar is toch die "patat generatie" gebleven ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja hier !!!!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Marktplaats-generatie ![]()
|
|||
|
|||
![]() Idd. Reageer ook alleen nog maar op mailtjes waar meer dan 2 woorden in staan.
Dus niet: "kost dat" "kant goedkoper". Wij merken het zelf ook dagelijks (stukadoor). Mailtjes als hierboven beschreven worden ook totaal niet behandeld. Of je krijgt vragen als; " Ik wil graag mijn woonkamer laten stuken, wat kost dat ongeveer"..... |