![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn vriendin en ik gaan samenwonen
![]() ![]() Ècht in de weg liggen doet het niet, er is ook nog opbergruimte op zolder :mrgreen: NB:Mijn digicam is defect dus ik kan niet overal foto's van maken. Waar een foto van bij zit, heb ik al eerder eens gemaakt.. Ik heb de staat van het item daarom zo goed mogelijk beschreven. Golf 1 Grill mk1 met chromen bies met Hella verstralers, Chroom van de bies en logo in zeer goede staat Zonder zijstukjes Aftermarket-merk D&W maar de pasvorm is zeer goed €70 Grill mk1 zonder chromen bies en unieke Marchal "puist"-verstralers, De verstraler aan bestuurderszijde heeft een barst (op foto niet te zien) inclusief zijstukjes Origineel VW €40 ![]() Grill mk1 met chromen bies en Hella-verstralers, Chroom niet in denderende staat, verstralers wel. Zonder zijstukjes Origineel VW €40 Chromen zijlijsten Golf OF Jetta mk1 5-deurs VERKOCHT Golf 2 Hoofdremcilinder GTI 16v Bendix F 20 (dat is voor de 239mm variant? ik meet 14mm aan een uiteinde) Z.g.a.n. €30 Golf mk2 1.3i NZ-nokkenas i.g.s. €30 Standaard schokbrekers met veren Golf 2 1.3i Alleen voorzijde Niet lek ![]() Diverse koelbuizen motorisch en interieur Op de sloop eens gehaald van 1.6 en 1.8i geen idee welke precies van welke dus, in één koop €2,50 Middenconsole Golf mk2 rechterzijde zit nogal vol met gaatjes van carkits e.d.(?) Kan je wel dichtsmelten met soldeerbout voor projectinbouw o.i.d. €5 Deurpanelen Golf mk2 3-deurs Voorzijde in slechte staat (onderkant is wat broos door vocht, bovenkant wel goed) Achterzijde (panelen naast de bank) in zeer goede staat €5 Remmerij Golf mk2 1.3iNZ betreft klauwen en schrijven (blokken zitten erbij maar zijn z.g.a. op) €45 Buitenspiegels, Golf mk2 Verstelbaar van binnenuit. Voor het nieuwe type deuren €25 Bumpersteunen voor binnenzijde van G60-bumper (dus niet carosseriezijde) € 2,50 Achterlichten Golf mk2 standaard € 10 Kapje over sleepoog Golf mk2 incl kunststof 'draadje' tegen het verliezen Volgens mij alleen voor op de smalle bumpers € 5 VW naafkappen voor standaard Golf2-velgen rond 91 €10 Golf 3 Standaard schokbrekers Golf3 VR6 in doos, voorzijde Merk Gabriel, in zeer goede staat (slecht 1x gemonteerd, nauwelijks op gereden, in de fabriekslak --> geen spatje roest) Ingestanst typenummer 746909 Gabriel-interchangenummer G55671 diversen 2 z.g.a.n. banden (7-8mm profiel) Goodyear Eagle Ventura 195/50/15 82V met velgrandbescherming Direct link van de resultaten op www.tyretest.com €70 Scirocco gordelhouders (het deel waar je je gordels in klikt) €5 Alles is op te halen in Tiel, of evt. op ma- en di-avond door mij mee te nemen naar Den Bosch. Bellen voor een deal of een goed bod mag op 06-10082191 of mailen, pb. Maakt mij niet uit ![]() Groeten Boaz
http://img.photobucket.com/albums/v...hrift-Caddy.jpg -= VW Caddy 1.9TD=- 1986 -= Volvo 244 DL 2.1 Automaat=- 1975 Last edited by ZOAB : 22-04-2007 at 16:22. |