![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vooralsnog alleen als set te koop:
Set 16 inch 8-loch originele Mercedeswielen. Volledig gepolijst, in nette staat. Niet krom, geen stoeprandschade. Maten 7Jx16" , ET46 mm. 4 nog zeer goede banden, gemonteerd op de velgen. Bandenmaat 215/40-ZR16. 4 adapters bijgeleverd van 5x112 naar 5x100, voor het plaatsen van deze wielen op een 5x100 steek wielnaaf. Exacte dikte adapters onbekend. Velg 1 ![]() Velg 2, beetje stoffig ![]() Velg 3 en 4 ![]() Het beste is om 4 nieuwe naafkapjes er bij te kopen, 2 kapjes ontbreken, 2 zijn zonder logo. ![]() Achterkant van een willekeurige velg. Die plastic bus is om de adapter te centreren. ( Adapter zit er op deze foto niet op ). ![]() ![]() ![]() Willekeurige adapter. Hier zit dus de bus in die op de andere foto nog in de velg zit. ![]() Banden / profiel. Is bij alle 4 vrijwel gelijk. Richtprijs € 675,- voor deze gepolijste velgen, vrijwel nieuwe banden en 4 adapters! Last edited by kiwi-gti : 22-01-2007 at 22:49. |
|
||||
|
||||
![]() En waar kan al dit moois bezichtigd worden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Excuus, logische vraag natuurlijk ![]() Liggen niet thuis, maar afhankelijk van waar een geinteresseerde wil afspreken ( thuis, op mn werk, waar de wielen nu liggen enz ), dat is altijd tussen Rotterdam en Gorinchem ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Upje.
Evt (in)ruil van/met een set 14 of 15 inch retro wielen in zeer goede staat mogelijk. Dan steek 4x100 of set met adapters naar 4x100. Geen pirelli's, evt. BBS maar liever iets aparters. |
|
||||
|
||||
![]() Deze met goede 205-50-15 velgen zijn steek 4x100 en een setje nieuwe 15 inch Volkswagen staal 4x100 zonder banden. Ik bedoel dan deze twee sets.............met evt kleine vergoeding van mijn kant voor de velgen
![]() ![]() en de steelies ![]() Last edited by Dasher : 15-01-2007 at 18:29. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is dus niet wat ik bedoel met retro
![]() Zoek iets voor mn jetta 1, dus zoek een wiel uit die tijd, of een PLS, HTN, BBS e.d. |
|
||||
|
||||
![]() Upla
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bod wordt ook overwogen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
ik ben misschien wel geinteresseerd maar ik weet niet of ze onder mijn golf2 staan. ![]() ik zal eens rondkijken of ik foto's kan vinden van deze velgen onder een golf 2,of heb jij die nog toevallig? ik heb trouwens 5x100 dus dat passen zal geen probleem zijn denk ik. mgv Roberto |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt erg geil! Geloof dat Oakgreen_VR6 er wel een foto van heeft...(ongepolijst...)
|
||||
|
||||
![]() Heb best even gezocht, maar geen foto kunnen vinden onder een mk2, blijkbaar zie je dat niet zo vaak. ( verbaast me, zal best mooi staan denk ik ).
Je kunt gerust een keer komen passen onder je auto, als je dan geen goed idee hebt van hoe het zal staan..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat kunnen we misschien wel een keer doen ja ![]() woon je een beetje in de buurt? ik woon in eindhoven. maar ik spreek nog niks af want ik ben ook bezig met een setje bbs rm. ![]() mgv Roberto |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Roberto, dit is unieker dan RM onder een mk2 hoor ![]() Zonder grappen, afspreken kan altijd. Woon regio Rotterdam-Gorinchem, Eindhoven is ca. 50 min. rijden, dus valt mee. Ergens anders afspreken kan evt. ook. Hoor het graag ![]() Grt. Arend |
|
||||
|
||||
![]() Indien voldoende interesse in verschillende delen ook in delen te koop.
Dus velgen / banden / adapters of een combinatie daarvan. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uppie!
|
|
||||
|
||||
![]() Up.
Richtprijzen los: Velgen € 400 Adapters € 150 Banden € 160 voor alle 4 Nieuwe setprijs: € 650 ! |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
komt misschien een beetje dom over maar ik kan er niet uit komen in de door jou geschreven tekst over de adapters? Je hebt dus geen adapters voor steek 4x100 ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, zijn adapters voor montage op een auto met steek 5x100. Van 5x112 naar 5x100 dus. |
|
||||
|
||||
![]() Up.
|