![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek 4 zwarte rubberen naaf doppen die je over je wielbouten heendrukt van een Golf 1. Dit ivm 15" verbreed staal van een Astra G onder mijn Golf 2. Of iemand moet een ander idee hebben dat ook gaat passen? Als de naven maar afgedicht zijn, en liefst de wielbouten ook want die zijn zilver
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rubber?? Is gewoon kunststof hoor
![]() Even naar de sloop rijden. Zitten zowat op iedere golf 2 inclusief zwarte dopjes voor over de wielbouten. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel....Het gaat echt om Golf 1 doppen..
|
|
||||
|
||||
![]() gegalvaniseerd rubber...?
|
|
||||
|
||||
![]() Dit bedoel ik:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Caddy doppen dus...
|
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 zien anders uit en klem je tussen de wielbouten, heb er nog wel liggen, maar even duren voordat ik ze heb....
|
||||
|
||||
![]() Dit is Golf 1 dopje + boutkapjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze zijn inderdaad van de caddy en zijn gewoon van kunststof.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() OK bedankt voor de hulp jongens, ik bestel eerst wel 1 caddy kapje en kijk hoe dat staat, heb het bestelnummer al gevonden, als dat er niet uit ziet kan ik altijd nog voor de Golf 1 variant gaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Goedzo...en de volgende keer niet meer zo eigenwijs zijn ok
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha komt goed :P
|
|
||||
|
||||
![]() Zo, 1 maal Caddy naafkap besteld bij de VW dealer. Eerst ff kijken of het past. Kosten 5,50, bestelnummer 1H0601171C, mocht iemand er nog wat aan hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() Caddy naafkap is inmiddels binnen en gemonteerd, ziet er super uit! Thanks voor de hulp!
|