![]() |
|
||||
|
||||
![]() HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP!
Wegens het geestelijk vermogen van een stuk hout waarmee sommige forumleden gezegend zijn, kan dit topic gesloten worden. HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! HELP! Last edited by Lolobal : 13-05-2007 at 20:03. |
|
||||
|
||||
![]() Als je een mooi geluid wil kan ik je maar een ding adviseren: Koop mijn G60 !!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja maar dan kan ik mijn verbruik van 1:12 vergeten
![]() en hoe zit het nou met die g-lader, hoe vaak moet die gereviseerd worden en over wat praten we dan wat betreft euro's? en wat vraag je voor die bak van je? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over deze vraag zijn hier ook al genoeg discussie's geweest, maar als je het om de 30.000 km doet bij een beetje "normaal"gebruik van de auto is er geen probleem. Als je een prijs wilt weten moet je even kijken bij auto's te koop aangeboden. ( let op vraagprijs er moet IETS staan ) Een verbruik van 1:12 haal je niet nee dit zal iets lager (hoger) liggen. ![]() Maar nogmaals het is een uitstekende oplossing voor jou probleem. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb ook nog wel een 8v een groene
zit ook een leuk geluid in ben je ook zo klaar |
|
||||
|
||||
![]() Raar, mijn 1.3 zonder middendemper en universele einddemper maakt een oorverdovend lawaai... Hij gaat er dan ook binnekort vanaf..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sjeez, je doet net of de wereld vergaat en je binnen 10 seconden antwoord moet hebben. Meer herrie uit je 1.6? --> uitlaatlijn vanaf het spruitstuk eraf halen Daarbij stel je echt vragen waar je zelf het antwoord al op hebt: kat hol maken van binnen einddemper weghalen en holle eindpijp eraan lassen uiteraard meer herrie ![]() Stel dat ik een geheel rechte pijp eronder las, dus zonder kat en einddemper, krijg ik dan geen problemen met die skeitlijers met de platte pet? Geloof je me als ik "nee das geen probleem" zeg? Je kan altijd problemen krijgen, ook met je huidige herrie check www.vwforum.nl ook eens
|
||||
|
||||
![]() Klinkt meer als een Sjonnie die meer Sjonnie lawaai wil hebben. Geluid moet onder de motorkap vandaan komen. Niet uit een lege uitlaat...
|
||||
|
||||
![]() ik denk trouwens eerder dat de Golf HELP HELP HELP moet roepen met zo'n eigenaar
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies, hou het netjes, guys, ondanks... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben er een eeuwigheid mee bezig geweest om mijn geluid zo stil mogelijk te maken
een ligt geluid in de uitlaat hoor hem in de auto amper tot niet er licht een 16klepper in en wanneer in om vermogen vraag dan laat de motor wel van zich spreken ik rij er probleem loos 350 km mee achter elkaar door ik wens je veel plezier als je dat moet doen met een dikke vette brul pijp ik ws er na 2 dagen al beroerd van maar zelf weten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk niet dat je maten er problemen mee hebben...
|
||||
|
||||
![]() Onder zo'n auto hoort geen zwaar geluid, ben zelf liefhebber van stilte in de auto. Geen herrie aan de kop. Had vorige week eindemper van mijn 1.1 eraf liggen. Wat een herrie ben blij dat ik weer de orginele einddemper er op heb.
Dus ik zou het niet doen, vooral niet als je geen pk hebt. Maar smaken verschillen, dus doen wat je zelf mooi vindt!! __________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
|||
|
|||
![]() vraag het eens op.............
![]() open lucht filter op een 1,6 ![]() oke ieder zijn ding ...volgens mij zit je in een verkeerde auto ik denk aan een honda civic met een uitlaat van rond 15 cm ![]() en dan op elke kant 1 ![]() Quote:
sorry hoor ik zeg ![]() Last edited by voklswien : 13-05-2007 at 13:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
noem me maar een sjonnie dan volgens mij kan je niet veel geluid uit een 1.6 met carb halen vanonder de motorkap, of heb je wat tips? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das waar, maar gelukkig heb ik wat anders om lange afstanden te rijden |
|
||||
|
||||
![]() En als je gevat en geestig wilt overkomen, ga je opmerkingen maar aan de kat van de overbuurvrouw vertellen en niet hier.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mee eens ![]() ![]() Last edited by voklswien : 13-05-2007 at 17:03. |