![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij zet ik mijn Golf GL uit 1981 te koop. De auto in helemaal weer gaaf gemaakt en gelast. Daarna is hij overgespoten in de originele kleur, Inarisilber, ook de wielkasten zijn nu weer mooi groen. Het is dus een GL uitvoering en heeft dus overal chromen randjes, in de raamrubbers, bumpers, aan de dorpel, op de kofferbak en in de grill. Ook heeft hij klapraamjes!! Het interieur is helemaal netjes en het hemeltje is super netjes wit. Staat altijd binnen gestald.
Het motortje is een 1100cc met 50pk en heeft net 102.000km gelopen. Aan de motor heb ik dit vervangen: de rotor contactpuntjes verdelerkap vacuumslangetjes de voetpakking van de carburateur, olie- en benzinefilter olie. Ook zit er een nieuwe remslang op, linksvoor. En rechtsachter een nieuwe remcilinder. De velgen zijn ATS Cup. Voor 6J en achter 7J breed. Opnieuwe gestraald en gepoedercoat. Zitten nieuwe Bridgestone banden op. In de kofferbak ligt een 6J ATS Cup met band als reserve. De auto is verlaagd met een Supersport schroefset. De originele velgen heb ik ook nog liggen. Mail voor meer info. Of bel 0653710440. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Soumensch : 15-05-2007 at 10:04. |
|
||||
|
||||
![]() Vraagprijs verplicht.
Wel thumbsup voor een hele mooie Golf.
|
|||
|
|||
![]() Prachtige Golf!
waarom gaat ie weg? |