![]() |
|
|||
|
|||
![]() zondags naar belgie geweest veel bekijks lekker weer en...voor het eerst helemaal gepoetst en glimmend
![]() foto's met zon en zonder zon , het weer werd wat minder smiddags ![]() ![]() ![]() grts richard |
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf, en de fotos zijn ook mooi !!
|
|||
|
|||
![]() thank's
![]() ik heb zelf geen digi cam meer maar ga er echt snel weer een kopen dan ga ik echt een keer foto's maken op een mooie locatie :0 |
|
|||
|
|||
![]() mooi hoor! Opzich zou die lager kunnen maar op een of andere manier vind ik het nu geen 'must'!
|
|
|||
|
|||
![]() Top
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() vind het zelf ook niet slecht staan zo staat toch dik maar er komen 15"ers onder binnenkort en dan kan ik wel de wielkasten vullen ![]() grts richard |
|
||||
|
||||
![]() Mooie einser !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ow je kan echt nog wel lager hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee dat word echt te gek ![]() trouwens ik heb een automaat dus rechts zit ook nog een heel gebeuren van de bak als het goed is en dat is helemaal laag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laag genoeg Richard
![]() Heel mooi Golfje! Steken de velgen achter niet heel erg uit? ET03? Ik heb namelijk zelfs nog van die spatbordverbreders en ze steken mij er al een eind uit ![]() Maar nogmaals, SUPERBAK |
|
|||
|
|||
![]() 175 en ik dacht 40 r13
|
|
|||
|
|||
![]() 175/40/13 is er niet, ik neem aan 175/50/13!!
|
|
||||
|
||||
![]() Een hele mooie Golf Richard.
|
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Einser !
Benieuwd hoe die straks op 15inch staat..wat voor wielen worden het trouwens? |
|
|||
|
|||
![]() ja even gecheckt is 50 inderdaad
![]() ![]() en welke wielen dat houd ik nog even geheim ![]() heb 3 keuzes alledrie echt oldskool look maar dat komt volgende maand ![]() groeten richard Last edited by crazy richard : 10-05-2007 at 17:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben benieuwd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toffe golf! Nog originele lak? Ziet er iig super uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lol originele lak nee ![]() nee hij was groen en is nu zilver metallic een lak van bmw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() cker strakke bak.lekker laag ook. geniet ervan
|