![]() |
|
||||
|
||||
![]() eindemper 16v
![]() VERKOCHT rode achterlichten ![]() 25 euro of doe een bod gti stuur ![]() VERKOCHT 16v cockpit, de toerenteller werkt niet helemaal fijn meer ![]() VERKOCHT............ 16v spinnekop ![]() VERKOCHT hoofdremcilinder 8v ![]() 25 euro of doe een bod audi 80 veren ![]() 25 euro of doe een bod raammechanisme nieuwe type deuren bestuurderskant ![]() 15 euro of doe een bod step ![]() 25 euro of doe een bod heineken reclame bord ![]() VERKOCHT OOK IS DE HELE HANEL IN 1 KOOP TE KOOP dus doe er een mooi bod voor, ik hoef er geen wereld prijs voor te hebben dus roep maar wat........ enz. enz. dit is slechts een kleine greep uit wat ik allemaal heb bel of mail voor wat je nodig hebt 0650425187
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by J.L. tuning : 04-06-2004 at 04:41. |
|
||||
|
||||
![]() rode achterlichten, zij die gespoten ofnie?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee origineel d8 ik...Hella's.... |
|
||||
|
||||
![]() waar af te halen??
|
|||
|
|||
![]() hmm stoer heineken ding.. kan je daar makkelijk een lamp in hangen.. maybe interresse..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die achterlichten zijn niet rood gespoten en zijn inderdaad origineel hella af te halen in brummen, gelderland eventueel ook te verzenden onder rembours met kosten voor de koper
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe anders een goed bod, staat me in de weg namelijk
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een pm
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de achterlichten zijn niet van hella, maar van het merk fifft, mijn fout sorry
|
||||
|
||||
![]() wat kost da ongeveer om die op te laten sturen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb laatst ook achterlichten op laten sturen , en dat koste mij 13 euro voor verzendkosten
|
||||
|
||||
![]() Das dan inclusief verzekering lijkt me?
|
||||
|
||||
![]() Trouwens wel apart dat die einddemper maar 1 pijp heeft. Alleen de allereerste 16V's hadden dat.
|
||||
|
||||
![]() Misschien geen originele meer...??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de eindemper is van het merk powersound niet origineel meer hij zat bij mij onder mijn 8v, want daar zat een spaghetti+de rest van de uitlaat van het merk powersound het uitlaatsysteem onder mijn 8v is van de diameter van een 16v (55mm dus)
|
||||
|
||||
![]() Moet je um ff bellen 06-50425187......
|
|
||||
|
||||
![]() Hij leest geen PB's! Heb hem ook al 2x een bericht gestuurd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, misschien wel utzelfde probleem wat ik ook heb, want je ziet ut gewoon nie als je een nieuw bericht heb. Staat heel klein hier rechts boven "Unread 2" Zag net ook pas dat ik nog 2 berichten had. Op andere Forums krijg je een duidelijke Pop Up. *** Ow w8, gevonden. Kun je aan en uit zetten tussen de opties ![]() Last edited by Jeroentjuh : 24-05-2004 at 19:57. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo melvin ik heb iedereen die mij een pb gestuurd heeft er 1 teruggestuurd die ats velgen ben ik al kwijt en ik zet bij elke advertentie mijn tel. nummer bij, dus het beste kun je me dan even bellen, want ik heb ook niet altijd de beschikking over internet
|
||||
|
||||
![]() nog een aantal onderdelen te koop
dus wie maakt me los??????