![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ola,
Zoals misschien bekend ben ik bezig met een Golf 4 dashboard ombouw in mijn Golf 3 VR6. Maar hoe zit het met de MFA? Ik weet dat ik de 919 versie moet nemen en niet de 920. Maar is het mogelijk om mijn MFA ook in het Golf 4 klokkenpaneel werkend te kunnen krijgen?
|
||||
|
||||
![]() yep dat is zeker mogelijk! , ik heb het namenlijk ook , weet niet of je mijn auto gezien hebt op de vw forum meet???
als je nog vragen hebt hoor ik het wel , grtz Eelco |
|
||||
|
||||
![]() Jou auto heb ik inderdaad gespot op de meet, zag er keurig uit!
Kabelsetjes zijn er te krijge kant en klaar, ook om de mfa aan te sturen. Heb je toevallig een foto van jou klokkenpaneel? Is jou MFA een klein of groot display?
|
||||
|
||||
![]() hoi , ik heb groot display.. zijn wel moelijk te vinden.. er zijn idd kabelsets te koop , maar niet alles werkt dan goed meestal , bij mij is er nog veel meer aangepast... , komt veel meer bij kijken dan je zou denken helaas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier ook zo ongeveer alles al liggen om het in te bouwen............alleen tijd is op dit moment het probleem...............
![]() Ik heb inmiddels liggen: *1 golf 4 cockpit met MFA (geen canbus) *de adapterkabel *1 golf 3 mfa handle met kabelboom *1 golf 4 buitentemperatuur sensor * en niet te vergeten de inbouw-beschrijving........ Een omgebouwde tankmeter ligt te wachten bij 1 van de leden van Team VW-Speed..........die moet ik daar nog ophalen.......... ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm , strax wordt het zoeken naar een golf 3 met golf 3 dashboard , hahaha tis niet echt apart meer een golf 4 dash in golf 3 nu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat ding?? hahah , maar klopt idd , ron heeft mijn bedrading aangesloten! de rest heb ik zelf gedaan hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga alles zelf doen, ik heb trouwens een R32 dashboard klaar liggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() jup die zit er bij mij ook in
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja, ben druk aan het hamsteren eigenlijk. R32 stoelen etc heb ik en dus dash, R32 deurpanelen en panelen achter ga ik ook inbouwen.
Dus als alles in het interieur goed passend is en de motordraadboom is aangepast en opgeruimt ivm cleanen motorruimte dan gaat hij compleet kaal voor een nieuw kleurtje.