![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welke interieurreiniger kunnen jullie me aanbevelen? Mijn stoelen moeten hoognodig schoongemaakt worden. Of werkt alles van de halfords met een beetje goede naam?
|
|
||||
|
||||
![]() die Valma schuimrommel werkt iig NIET... echt heel slecht dat spul...
ik wil nog steeds een keer een stoomreiniger huren, dat schijnt echt het beste te zijn. of, als het hele int eruit is, lekker meenemen onder de douche en met gewone shampoo wassen en daarna in het zonnetje zetten,... (en ja ik ben idd gek genoeg om onder de douche te duiken met auto onderdelen... doe het regelmatig en werkt perfect, vooral met velgen :p )
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb laatst zitten rotzooien met Vanish...Oxy action, gewoon te koop bij de supermarkt, en ik moet zeggen dat werkt heel goed. Beter dan al die rommel die Halfords te koop heeft ![]() En het is nog vrij goedkoop ook |
|
||||
|
||||
![]() stoelen/bekleding schoonmaken? Wasmiddel (wat je voor je kleren gebruikt) in een handwarm watertje, en dan met een zacht borsteltje je stoelen schoonmaken. Dit daarna een aantal keren herhalen met schoon water, om al het zeep er weer uit te krijgen, en je stoelen zijn als nieuw!!
|
|
||||
|
||||
![]() zijn er geen bedrijven die dat doen?
Hoe haal je de bekleding van de bestuurders stoel er eigenlijk af? (golf2) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Misschien nog geen eens zo'n slecht idee. Gewoon je color wasmiddel oplossen in lauw water, beetje sterk maken... Ik zal zo eens gaan kijken naar die Vanish Oxy dinges. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is niet zo heel moeilijk hoor, het wijst zich zelf als je de stoel er uit hebt..... Zo uit het hoofd: er zitten aan de zijkanten (onder dus) een aantal clips, die moet je los maken Heb het een jaar of twee geleden een keer gedaan toen er een nieuw stoelverwarmings matje in de stoel moest, heb toen gelijk het klapmechanisme van de rugleunig gemaakt zodat die ook weer voor over kon |