![]() |
|
||||
|
||||
![]() Topic voor mooie oude/nieuwere dan al niet getjoende Saabs, het is voor de scandinaviers toch wel 1 van de merken, dus is veel getjoend te vinden..
Supermooie saab 95 variant verlaagd en wel... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by Berserker : 04-06-2007 at 12:02. |
|
||||
|
||||
![]() Saab rules! Heb zelf even een 9000 cse uit 94 gehad, ultiem rijden, lekkere opa cruiser.
|
|
||||
|
||||
![]() bij men nonkel staat er eentje te roesten in de tuin
![]() wel een heftig ding, kzal eens een foto maken. Vroeger had ie een loods , 13tal stuks, maar deze is nu afgebroken, saabs zijn weg, no idea where they are... Allemaal van jaren 80 en eerder |
|
||||
|
||||
![]() hebben hier nog een 99turboI staan die opgeknapt moet worden.
dat zijn toch wel gave auto's gaan als de brandweer 140pk in 1978 dan was je nog de man ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie Saab's/Saben
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik geen tuut van de zaak had was is waarschijnlijk in een ouwe 900 gaan rijden..
Vind het wel een mooi merk. |
|
||||
|
||||
![]() M'n pa heeft begin jaren '90 een Saab 900 Turbo 8v Hatchback uit 1984 gehad.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() aero zijn het dikst..de rest is een beetje te anders dan de rest :p
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Prachtige lijn. Hier in het dorp rijdt er één in standaard antraciet/zwart twotone, ook erg appetijtelijk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Alles tot de 900/9000 is geweldig! Zeker de aero's, wat kan ik kwijlen van die dingen. Ik vind de huidige lijn helaas niet zo, beetje te eenheidsworst. Maar hier in dit land krijg ik mijn portie Saab vitaminen wel binnen hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt, huidige modellen schaap vind ik ook minder.. Vooral die nieuwe met chrome randen rond de koplampen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb een saab eigenlijk nooit echt mooi gevonden ofzo..
maar ze zijn toch ook niet echt betrouwbaar? En in onderhoud waren ze toch ook duur? En saab is toch van orgine een vliegtuigbouwer? toch?
|
||||
|
||||
![]() alles tot aan de GM tijd is gewoon goed, daarna ging het hard de berg af..
en nu is het gewoon een opel vectra met een iets leuker smoeltje en een leren interieur.. maar ook met een goeie saab kan je te ver gaan... ![]()
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 04-06-2007 at 22:57. |
|
||||
|
||||
![]() En het contactslot op een rare plek niet te vergeten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de SUV spant de kroon
|
||||
|
||||
![]() Vermomde Subaru....
De gehele GM stal is inderdaad een grote teringbende!
|
||||
|
||||
![]() M'n broer heeft een hele tijd een 900 gehad.
![]() Nounounou, dat ding reed dus echt koninklijk. Automaatje, lekker cruisen. Had ook al over de 3 ton gelopen, en heeft er nooit problemen mee gehad. Saab is tof |