![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze gooi ik mn Lupo in de bingo omdat ik een andere auto op het oog heb.
Algemeen: -JazzBlue Pareleffektlak -999cc/37kW motor -46.000km gelopen -APK tot 29-01-2009 (op de dag van plaatsing van deze advertentie gekeurd dus) Ophanging: (originele ophanging zit erbij) -FK schroefset (slechts paar maandjes oud! met bon/garantie) Velgen en Banden: (originele velgen zitten erbij) -Schmidt TH-Line Volledig gepolijst met vergulde boutjes, ventielen én vergulde naafkapjes. Voor: 8j x 14 et18 met 195/40 Continental SportContact (nog geen 1000km op de banden) Achter: 9j x 14 et18 met 195/45 Dunlop SP9000 (nog geen 5000km op de banden) Exterieur: -Heldere knippers -Achterruitenwisser verwijderd en plexiglas dopje daarvoor in de plaats Interieur: -Porsche 928 stoelen professioneel overgetrokken met nappaleder en echte alcantara met custom made stoelframes -Originele 2-zits achterbank proefessioneel overgetrokken met nappaleder en echte alcantara -Alle deurpanelen professioneel overgetrokken met nappaleder en alcantara -Hoedenplank professioneel overgetrokken met leder en alcantara -Raid 28cm stuur Leder met gepolijst center en Porsche claxondop (originele driespaaksstuur met airbag ook erbij) -Nappalederen pookzak met lederen Porsche pook -Zwarte Lupo GTI dakhemel -Zwarte handvaten, zonnenkleppen, brilhouder en binnenverlichtingsunit van een Lupo GTI Audio: -Pioneer DEH-P77MP MP3 autoradio met o.a 3 RCA uitgangen Minpunten: -Voorbumper en linkervoorscherm moeten voor het mooie gespoten worden Vraagprijs: €6500 zonder velgen. Met velgen erbij kunnen we wel een mooie deal maken denk ik.. €7000 all-in vaste prijs Foto's: ![]() Meer foto's volgen z.s.m, aangezien ik ze nog niet hier op de pc heb staan. Hier nog wat met het oude interieur: ![]() ![]() ![]() Last edited by SandR-GT : 31-01-2008 at 20:43. |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe Foto's:
![]() ![]() Hier zie je dat de bumper voor het mooie nog de blauwe kleur moet krijgen als de rest, aan de bumper zelf is niets! ![]() Wie snel eens komt kijken kunnen we met de velgen erbij vast op een leuke deal uitkomen! |
|
|||
|
|||
![]() Schop! Zonder velgen €6000,-
|
|
|||
|
|||
![]() huppa
|
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop, wel zonder velgen, die hou ik bij.
Interieur kan ook vervangen worden door een origineel. |