![]() |
|
||||
|
||||
![]() Achterruit Golf 1 Gti groen getint
Vraagprijs 35 euro. Nieuwe Orginele VW motorkapscharnieren Golf 1 Vraagprijs 20 euro Draagarmhouders nieuw???? Als iemand weten hoe ze heten zie foto. Vraagprijs 10,00 per stuk. ![]() Powerrohr Golf 2 Vraagprijs 15 euro. ![]() Orginele Oliekoeler. Vraagprijs 25 euro. Div. Kniperlichten 5 euro per stuk. Schakelkom Golf 1 7,50 euro. Rubberen hoes voor onder versnelingspook waar de schakelstang en pook samenkomen(nieuw in de verpakking) 15 euro. Steun Achter rembekrachtiger met rubber. 15 euro. ![]() alleen speakerhouder. 7,50 euro per stuk zie foto hieronder. ![]() Schakelpookhoes golf 1 7,50 euro Deur dicht trekkers binnenkant 15 euro L + R. Deur dicht trekkers binnenkant 25 euro L + R gti uitvoering 1x met chrome stripje, 1 x met zwart Zwarte deurpanelen, zelf met zwarte stof bekleed, zonder gaten voor raamslingers, speakers en verstelbare spiegels. 6 delig 3 deurs. 25 euro. (Ideaal bij inbouw rolkooi) ![]() Golf 1cl onderspoiler nog in de verpakking orgineel vw 20 euro. Golf 1 kaal Gti Dashboard, alleen de bovenkant 20 euro, geen nieuwstaat. Uitlaat eindstuk DTM 76 mm nieuw in de verpakking nog. 25 euro. Golf 2 Achterruit Golf 2 groen getint zonder gaatjes voor het kleine spoilertje. Vraagprijs 25 euro Passat 3b Orginele achterlichten L + R van een station € 20,00 Last edited by einzer : 24-05-2007 at 22:22. |
|
|||
|
|||
![]() heb je een foto van de GTI emblemen?
groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() zie ik daar ook spoorverbreders bij liggen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Breedte van die dingen dan??
|
||||
|
||||
![]() Wil die bovenste en die onderste deurbak wel overnemen. Hoe is de staat hiervan? Niet gescheurt/kapot ofzo (die heb ik namelijk zelf al
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
graag 2e optie op de onderlip
|
||||
|
||||
![]() Hoe is de staat van de hemel, en is het er 1 zonder zonnedak?
René (tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() PM effe wat onderlip GTI moet kosten incl verzenden..
Thanx |
|
|||
|
|||
![]() Hey heb je al foto;s van de GTI-emblemen. Stuur ze anders maar naar dennisdremmen@gmail.com
dankjeweeeel |
|
||||
|
||||
![]() nog nieuws over die spoorverbreders?
|
|||
|
|||
![]() Ik neem een optie op de GTI emblemen! k stuur je ff per email een bericht (geen PM).
groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Weet niet hoe je de steek kunt meten van die spoorverbreders ik denk 4x100 en ???????. Ze zijn 5 mm dik.
|
|
||||
|
||||
![]() waar plaats je die Powerrohr?
|
|||
|
|||
![]() gooi mij die kleine achterlichten en die gti binnen deur handvaten es een keer door de deur...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed jarno doe ik. ArjenEwaar plaats je die Powerrohr? Bij een gti tussen de spinnekop en je inlaatspruitstuk. |
|
|||
|
|||
![]() Heb wel interesse in de powerrohr als hij op een gti 8v van 86 past.
Maar verstuur je hem ook |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Even vergelijken met je orginele tussenbuis, afhankelijk van het motortype, verzenden geen probleem. |
|
||||
|
||||
![]() up en nog een lange golf 1 gti spoiler gevonden, inclusief verzenden 20 euro.
gereserveerd inmiddels. ![]() Last edited by einzer : 04-04-2007 at 19:39. |
|
||||
|
||||
![]() de oliekoeler, toevallig een foto van? inclusief slangen?
|
|
||||
|
||||
![]() Goh? aan wie?
![]()