![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb je nog een goed schroefsetje liggen, waar je niks meer mee doet en wat je wel kwijt wil, meld het even!
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Erik, heb ik gezien die supersport vind ik te duur voor 2e hands, kun je al voor die prijs nieuw kopen! Maar toch bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() Was maar een id he
![]() Weet niet waar je prioriteit ligt maar als je een goedkope schroefset wilt zit je toch meestal met mindere merken of setjes die vastgevreten zitten tot en met... maar is al helemaal wat jij wilt ![]() dergelijke prijzen vind ik dan toch nog meevallen
|
||||
|
||||
![]() 400 euro heb je al een nieuw schroefsetje!?
voor dat geld wil ik persoonlijk niet knoeien met een goedkoper 2de hands alternatief. |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe supersport kost al 400 euro dus vindik voor een half jaar oude supersport schroefset voor 375 te duur!
Hajee, Ik kijk alleen of iemand nog wat heeft liggen zo niet bestel ik nieuwe maar vind 2e hands niet erg hoor als ie maar goed is! iedereen wil wel een beetje geld besparen natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() helemaal mee eens...
maar vaak is met dat spul goedkoop=duurkoop als je iets meer uit geeft heb je het nieuw en nog wel makkelijk verstelbaar en eventueel garantie. |
|
||||
|
||||
![]() couldn't agree more !
hoewel ik die van mij ook 2e hands heb gekocht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar dat scheelde de helft ![]()
|
||||
|
||||
![]() koopje zoeken/tegenkomen heet dat
![]() ![]()