![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek met spoed het volgende een
Spinnenkop voor een 16v kr motor.. En de aanzuigbuis van de spinnenkop naar inlaat spruitstuk en de slang van stappenmotor naar die aanzuig buis... Heb je wat liggen laat het snel weten ik kom het desnoods vanavond op halen of morgen ofzo.. Groetjes jeroen SPOEDSPOEDSPOED.... |
|
|||
|
|||
![]() Heb wel een spinnekop van een PL. En de rest heb ik geloof ik ook liggen. Dat is hetzelfde als van een kr.
Pm maar voor interesse.
|
|||
|
|||
![]() PL is anders als KR!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Jeroen, nogmaals mijn reactie (van 23 mei j.l.) op je vorige topic met dezelfde vraag:
"Ik heb het volgende nog wel voor je liggen : -Spinnekop KR. € 30,-" http://img230.imageshack.us/img230/42/img3178kc0.jpg
|
||||
|
||||
![]() Geen interesse kennelijk...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, dat weet ik ook wel. Alleen de spinnenkop is anders. De rest wat hij zoekt is wel hetzelfde. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja als je het zo leest
![]() daar zit een extra slangetje aan naar beneden |
|
||||
|
||||
![]() Hij wil aandacht en geen onderdelen.. heb hem alle gezochte delen ook al aangeboden in zijn vorige topic en ook nooit weer wat gehoord.. ze zijn inmiddels al weg.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt er wel op, want in de tussentijd heeft hij al een paar keer ingelogd op het forum, maar hier verder geen reactie achtergelaten...