![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lijken een beetje op bbs rm maar het zijn velgen van rial, 16 inch, 4x100 met iedeale maten voor 7,5 j en achter 8 j velgen waren gewoon zilver grijs gespoten maar de randen moeten even gepolijst worden was ik zelf al mee begonnen. En 3 Harten zitten al in de afbijt maar moeten nog een paar keer. Velgen hebben aandacht nodig, maar geen ernstige schade of zoiets bij de randen(zien er goed uit)! Zitten geen naafkapjes bij maar andere van bbs passen er ook wel op bijv. van onder een bmw weg.
Mijn vraagprijs is 200 euro of een goed bod! Ruilen tegen schroefset golf 2! Hier een paar pic`s ![]() ![]() ![]() [URL=http://imageshack.us][img]http://img176.imageshack.us/img176/3002/img00064iv5.jpg Gr kaz Last edited by Kazzo : 08-06-2007 at 15:38. |
|
||||
|
||||
![]() waar kom je vandaan? en wat zoek je zoal als ruil?
|
||||
|
||||
![]() ![]() Wat is de ET waarde van voor en achter? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja waar kom je weg ??
Eventueel wel belang bij. Edit: je hebt pb. Hoor nog van je ![]()
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 22-05-2007 at 21:27. |
|
|||
|
|||
![]() Et waarde is voor et25 en achter et35 zo uit het hoofd maar wel een gunstige, maar moet ik nog even na kijken dan!
Kom uit groningen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan je wel kopen molle ga ik wel even met je heen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat heb je zoal liggen dan? Gr kaz |
|
||||
|
||||
![]() Pfoe, ik haak af.. kan 8J/ET35 niet kwijt
![]()
|
||||
|
||||
![]() van alles, vooral simpelere velgen.. maar zou best een paar sets inruilen op deze. kom je naar retromania toevallig?
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() Dit weekend ophalen voor 150 euro voor de snelle beslisser!
|
|
|||
|
|||
![]() Elke bod welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() 75 euro en ik haal ze vandaag op
|
||||
|
||||
![]() nu zeggen ik rijd om 17.00 hier weg
|
||||
|
||||
![]() Mocht je het nog met niemand rond hebben wil ik ook nog wel een goed bod doen hoor
|
|
||||
|
||||
![]() ben nu thuis, heb je 06 gebeld, neemt niet op heb je een pm gedaan..ook niets..wil je ze wel kwijt?
|
||||
|
||||
![]() graag of niet..
|
|||
|
|||
![]() onder voorbehoud verkocht!
|
|