![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo we zijn van het weekend lekker aan het sleutelen geweest aan de Classic C van mij die beige...
foto voor diegene die niet weten welke het is ![]() ![]() we zijn van het weekend aan het interreiur bezig geweest... het oude interrieur was aardig op aan het gaan... de bestuurdersstoel daar zat ik praktische op de kokosmat die erin zit dus die was wel aan vervanging toe... heb ooit wel eens gekeken naar een losse stoel maar heb nu toch wat gavers al zeg ik zelf... dit is het geworden ![]() ![]() ![]() ![]() ik vind het zelf onwijs gaaf geworden en het staat heel erg dik...
|
||||
|
||||
![]() Cool! Wees er zuinig op. Dit zie je niet vaak meer...
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit!
t bakkie blijft goed oudeschool
|
||||
|
||||
![]() nee dat kan je wel zeggen dat je het niet meer vaak ziet...
ik ben er heel erg zuinig op en hij blijft voorlopig nog in mijn bezit... de 1.3 motor (HH kan dat?) die staat al in het hok die word van de winter klaar gemaakt en gemonteerd dan kan ik wat beter mee komen in het verkeer ![]() als ik weer eens tijd heb ga ik de kleine schades er nog even uit halen zoals uit de kleur liggend voorscherm en deuk in de motorkap (was al toen ik hem kocht)...
|
|||
|
|||
![]() ziet er zekers netjes uit !!!!
verdere plannen klinken ook goed ![]() gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Staat hartstikke gaaf! Leuke bekleding! Heb je dit toevalilg uit die polo classic van die belg gehaald?? Stond toch hier op 't forum te koop, die bruinige met blikschade...
|
||||
|
||||
![]() ik dacht al waar blijft ie nou met die foto's, ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() had die auto gekocht maar eenmaal thuis bleek dat ie wel wat meer had dan alleen de blikschade... rechterachterscherm daar was al eens deels een andere ingelast en was ook op diverse plaatsen aardig aan het roesten... dus heb ik alles in me eigen Polo gezet... ook de motor die eruit komt komt deze winter in me Beige Polo... @sander daar zat je echt op te wachten he :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik zag dat er iets gaande was aan je msn naam ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duh, bijna elke dag!! ![]() ![]() Maar goed: wel kicken ja.. CL interieurtje d'r in van die gekke belg? edit: een 1.3 van 'Ăłngeveer die jaren' dat zal wel een HH of HK zijn: wat was het chassisnummer van die belg? VWVZZZ86ZCxxxxxxx -> HH anders is het een HK. In mijn CL van februari 1982 (bovenstaande foto) lag van origine dus ook een HH, maar daar doet tegenwoordig een MN dienst ![]()
Last edited by sjampoo : 30-10-2006 at 17:14. |
|
||||
|
||||
![]() sow weer wat geleerd, ik wist namelijk niet dat polotjes er van binnen zo super uit konden zien!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() cool interrieur shampoo...
de motor die ik heb liggen is een HH stond op de sticker in de koffer... die gaat ik van de winter klaar maken en erin leggen...
|
||||
|
||||
![]() Maar ehmz, wanneer gaan die stickers van je raam af? Van het winter als je de ruiten moet krabben?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die stickers gaan er niet af ![]() dan spuit ik gewoon een spuitbussie zooi op het raam dan is het ook goed... of ik hem nu vol met ijs of stickers heb ik kan toch niks zien Whahahah ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daarom: Ik heb liefst WEL zicht (vanuit m'n ooghoeken) door dat raampje.. Dooie hoek is groot zat! 1 of 2 stickers is leuk,. maar dit is (IMHO) een gevalletje
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahah... ik heb nog hele kale ruitjes liggen... dus als ik de stickers zat ben gaan de kale ruitjes erin... voorlopig vind ik het nog wel leuk...
|
||||
|
||||
![]() Interieurtje ziet er goed uit!
Hele auto trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() danku
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo we zijn weer eens leuk bezig geweest aan de Polo...
voorzien van nieuwe schijven en blokken voor... nieuwe toplagers... en we hebben de bestickerde ruiten vervangen door schone exemplaren... en een wasbeurtje was ook niet helemaal verkeerd... voorlopig gaan we zo weer rondrijden... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit,
vorige week ff omheen gelopen. Leuke oldschool polo. |