![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop mijn witte golf 1 cabriolet van 1983 1500JB
Het is een harde auto, op de wielkast R.A na, die moet gelast worden, ook is de lak niet mooi op de achterschermen en 1 deur (bijgewerkt)! Er missen ook 2 sierstrippen op de voorschermen! De apk verloopt in augustus, er kan eventueel nieuwe apk erop tegen meerprijs! De motor is goed (compressie gemeten), Rookt niet en zuipt geen olie. loopt vrij zuinig! Alleen start slecht, zou dus afgesteld moeten worden Ik rij er momenteel 500 km per week mee, hij is beschikbaar vanaf het moment dat mijn blauwe cabby loopt> zie watergekoelde project gedeelte De tellerbak die er nu inzit werkt niet, zit een golf 2 tellerbak in! Originele km stand is 170.000, en daar komt dus elke week 500 bij!!! Dingen die ik heb vernieuwd Compleet nieuwe uitlaat van voor naar achteren Nieuwe koppeling + 5 bak van een gti ontsteking omgebouwd van contactpunten naar electronisch Nieuwe distributieriem en v-snaar Grote beurt Voetpakking carburateur Ander interieur velgen en banden (op dit moment 14inch 5spaaks lm) bbs voorspoiler embleemloose grill Sportstuurtje De velgen op de foto, zitten niet bij de prijs inbegrepen! kan wel tegen meerprijs. Vraagprijs €1150,- hier valt ZEKER over te praten!!!! ;-) Inruil is mogelijk Gaat niet weg voor een prikkie ![]() Het interieur, is verder netjes heeft wel instsapschade aan de bestuurderstoel ![]() Mooier op de foto dan in het echt! ;-) ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Samurai : 14-06-2007 at 11:59. |
|
||||
|
||||
![]() De prijs is bespreekbaar hoor medeforummers!
![]() |