![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb sinds kort een T2b gekocht van 75, maar de vorige eigenaars hebben de bus een beetje 'verkloot' door een enorm gat in het dak te slijpen
![]() ![]() ![]() Ps: het gat in het dak was voor een Dj installatie in de bus te zetten enzo voor een fuif/festival... Grtz David Last edited by ANARCHY : 25-06-2007 at 15:58. |
|
||||
|
||||
![]() Het vouwdak van een Renault Twingo schijnt goed te passen, ik weet niet of je daar wat aan hebt?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ahhja ![]() ![]() ![]() Grtz |
|
||||
|
||||
![]() Camper dak eroverheen plaatsen???
Maja waarom ben je nu boos? Je hebt het toch gezien toen je m kocht?
|
|||
|
|||
![]() Kben ni boos ze :p just triestig danze da nen mooien T2 hebben aangedaan, en k'ben ni echt voor zo Camper Dakjes, dusja Nogwel zoeken wat ik zou kunne uitsteke
![]() Grtzz
|
|||
|
|||
![]() kan je niet gewoon een staalplaat kopen en deze over het gat heen plaatsen?
Is de bus in ieder geval droog van binnen. Lassen of popnagelen moet werken. Jeroen |
|
|||
|
|||
![]() Jah, zoiets dacht ik ook, maar in het dak zit juist zo een 'Plooi' voor extra stevigheid ofzo zeker, en het is juist daar voorbij/op doorgeslepen, zou niemand een sloop bus weten staan soms?...
Grtzz
|
||||
|
||||
![]() is die plooi niet gewoon een deuk?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog een lege kas van een T2B zonder papieren staan, voor 125 eurootjes mag je alles komen halen, inclusief versnellingsbak en cardans ed... Laat maar iets weten...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Probleem opgelost lijkt me ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() laat even weten (foto's) of dit te doen is en hoeveel werk? Altijd interresant. Ik ben zelf ook niet zo'n voorstander van een hefdak.
Jeroen |