![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
het begind weer te jeuken ik heb vandaag een setje xenon gekocht voor de golf 1. Kan ik weer wat hobbien Volgende week ga ik deze inbouwen. Ik zal dan wat foto's plaatsen. Heeft hier iemand al xenon in de golf 1! Gr Nanne |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb een set besteld krijg het hoop ik met een week of 2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben benieuwd hoe dat er uit komt te zien ;-) |
|
||||
|
||||
![]() jip heb ook xenon in mn mk1
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zo uit.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je ook xenon voor je mistlampen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er nog niets moois voor kunnen vinden.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() of zo
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat moet je allemaal doen om Xenon in je golf 1 te hebben? Ik neem aan dat je niet ff naar de sloop kunt gaan om een willekeurige xenon set eruit te schroeven
![]()
|
||||
|
||||
![]() gewoon een aftermarket set xenon halen, bij bijvoorbeeld bk customs hier op het forum
|
||||
|
||||
![]() ik las in een ander topic dat als je koplampen vuil zijn ze het minder goed doen vanwege breking van het licht? (ik snap dat iedere lamp het minder doet wanneer het glas vies is, maar het werd hier extra vermeld in het topic dus het zal wel veel invloed hebben?)
Quote:
Is dit ook het geval wanneer je bijvoorbeeld koplampen hebt die geel gespoten zijn of met gele-folie beplakt zijn?
|
|||
|
|||
![]() Markos, je gaat toch zeker niet xenon doen in een gele koplamp? alsof je uberhaupt xenon neemt...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou dat ook niet doen dan krijg je niet het gewenste kleur licht. Zaterdag ben ik klaar zal dan even een fototje plaatsen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, maar mag ik er dan niets over vragen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
witte xenon in gele lampen staat super, heel mooi effect. ook al een paar keer een nieuwe volvo truck met deze combi voorbij zien komen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
korte tenen, maar dit is wel erg offtopic... ik zal xenon in gele koplampen ook eerst eens moeten zien dan denk ik... |
|
||||
|
||||
![]() Je moet dan wel de 6000K variant nemen, de 8000K is meer blauw en blauw met geel maakt groen uiteraard.
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd hoe dat dan uit ziet, heeft iemand daar wat fototjes van?
|