![]() |
|
||||
|
||||
![]() FF een vakantie-topic 'Waar gaat iedereen heen dit jaar?'
Aangezien ik volgende week op vakantie ga en nog geen vakantie topic heb gezien leek me dit wel lachen... Misschien dat we nog medeforummers tegen komen op de camping/ hotel/ appartement enz. Ik ga dit jaar naar Frankrijk, Argelès sur Mer, camping Front de Mer!!! We gaan met 11 man dus dat gaat ckr erg gezellig worden ![]() Dingen die we gaan doen: strand liggen, zwemmen, heel veel bier drinken en stappen... en misschien nog bungee jumpen als dat daar kan ![]() Dat gaan we proberen 14 dagen vol te houden ![]() Ik vertrek volgende week maandag (2juli) ![]() ![]() Ben benieuwd waar iedereen zoal naartoe gaat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ga samen met mijn meissie van 15 tot 25 augustus naar apartement "club sediz" in marmaris (turkye) !
word voor mij geen zuip vakantie gewoon 11 dagen relaxen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Marmaris is top. Mooi terras bij de Brabander daar kun je mooi relaxt zitten aan de haven en lekker nederlandse tv kijken met bier en bitterballen!! Veel plezier!! Ga trouwens niet op vakantie.Stap 28 sept in het huwelijks bootje.kost net iets te veel. ![]() groetjes hansie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ga met mijn meissie naar Side(turkije) 20-7/31-7, huis van me Opa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga nergens heen dit jaar..kan het geld wel ergens anders voor gebruiken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga dit jaar naar de US of A.. In september "pas".
3 dagen NewYork, dan voor 2,5 week in California rond touren in een V8 ![]() ![]() Eerste keer buiten Europa voor mij ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zit nu al ruim 3 maanden in mexico.. 14 juli vlieg ik terug, en dan bijna recht door naar duitsland voor mijn welverdiende vakantie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Van 23 juli tot 1 aug plat zuipe in spanje
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ga lekker 2 weken naar mallorca, met 2 vrouwen
![]()
|
||||
|
||||
![]() pfff vakantie, moet nog wachten tot november.... ga dan wel lekker weekje naar de SEMA show in Vegas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed bezig gast ![]() ![]() |