![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien ik hier al een paar topics had geopent, en mijn naam bekend was weet nog niet iedereen waar ik in rij.
Heb dus een Golf MK1 uit 1977 met een 1.1l motor. Gaat lekker hard en is toch zuinig ![]() Heb hem helemaal zoals hij op de foto staat gekocht en nog niks aan verandert. Misschien dat dat er nog wel van komt, eerts maar ff een schroefset zien te krijgen, heeft iemand die nog liggen???? Hie de foto`s van mijn auto. ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn leren interieur origineel weet ik niet. ![]() ![]() Dat waren ze and enjoy. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik houd niet zo van de 5deurs, maar ik vind em vet! Knap wagentje
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie Golf hoor, die heb je gekocht van ryan zeker??
Veel plezier met de auto. |
|
||||
|
||||
![]() Zeker een vet Golfje! Gewoon ff op marktplaats winkelen voor een (evt. 2e hands)schroefsetje. Ik zou er, zo vanaf hier beoordeeld, niet teveel aan doen. Dat dakrek vind ik ook gaaf. Iig lekker oldskool...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jep heb hem gekocht van Ryan inderdaad. Ding rijd heerlijk alleen is ie niet stug genoeg voor deze verlaging.
|
|
|||
|
|||
![]() Erg mooi golfje 1, dat interieur is ook ECHT vet...
@barthezz: ik heb een 2/3 maand oude Supersport schroefset te koop... pm me maar als je interesse hebt... is weinig mee gereden en ECHT in nieuwstaat (verkooptopic en foto's volgen evt. vanavond) |
|
||||
|
||||
![]() Leuke Golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel vet ding!
Dat interieur is ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele gave golf en 5 deurs zijn DIK !!!!!!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen!
dat interieur is niet alleen vet, het is ook nog eens superzeldzaam!! dus wat dat betreft hoop ik dat je er niets aankrijgt, want dan kun je lang zoeken. ik ken iemand die heeft een cabrio uit '82 en die heeft 9 jaar lang moeten zoeken naar de originele bruine stoelen (geen leer weliswaar, maar toch). Succes ermee!! groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Is het interieur echt leer of skai(of hoe je het ook schrijft
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Mellyville je hebt een PB
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi oldskool golfje ziet er echt netjes uit! Schroefsetje zou hem denk ik ook erg goed doen.
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen en mooie kleur; mexicobeige.
|
|||
|
|||
![]() whow damn echt dik ja die kleurcombi's zijn echt super
![]() hmmz lekkere einzer zeg !!!! grts richard |
|
|||
|
|||
![]() he barthez mooie mk1 maar dat wist je al
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf 1 !!
|
|||
|
|||
![]() Schroefset komt als het goed is woensdag binnen, en het leer is echt leer.
Bedankt voor de goeie reacties. |