![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na lang te hebben rond gekeken eindelijk een cabrio naar onze zin gevonden.
![]() • Uitvoering classic edition full option • Bouwjaar 1996 • Motor 1800cc 66kw • 109.000 km • Zwart metallic • Nieuwe zwarte stoffen sonneland kap electrisch bedienbaar • Volleder zwart sportinterieur(stoelen in hoogte verstelbaar) • Stoelverwarming • Abs • Airco airconditioning • Dubbele airbags • Stuurbekrachtiging • Electrische ramen voor en achter • Mistlampen voor • Radio cd • Vw/nokia digitaal soundsysteem • 15 inch lichtmetaal origineel vw • Dark look koplampen met helder glas • Zwarte achterlichten • Derde remlicht • Getinte ruiten • Iets verlaagd • Origineel windscherm van vw ![]() ![]() ![]() Last edited by MarcoPolo : 02-11-2007 at 21:03. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie cabrio, verder nog plannen mee ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voorlopig geen plannen. Maar ja het bloed kruip nu eenmaal waar het niet gaan kan. Dus wie weet in de toekomst......... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schroefveren al bestelt dan.....?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat niet . Maar met deze binnenkort erbij zit ik me nu wel af te vragen of ik alle plannen die ik met de jetta nog heb wel moet doorzetten??? Misschien dan toch de jetta in de bingo en onder de cabrio een schroefsetje en voor de meetings bbs-en eronder ![]() ![]() ![]() Last edited by MarcoPolo : 12-01-2008 at 18:33. |
|
|||
|
|||
![]() super auto zo'n classic edition!!! heb er zelf ook 1!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had het al gezien,is ook een hele mooie. |
|
||||
|
||||
![]() Hmmmmmmmmm......geen vergelijk hoor...een Golf 3 Cabrio of je Jetta 1....zou heerlijk met de Jetta naar meetings blijven gaan...origineler en tijdlozer dan een 3...Denk dat je er spijt van zal krijgen als je de Jetta verkoopt....heb ik ook na de verkoop van mn 84-er Golf 1 GTI...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt chris wat dat vergelijk betreft.En spijt, ach ja als er wat leuks voor terug komt.Het bezoeken van meetings was dit jaar al minder.Nu heb ik een nieuwe baan en lease auto vd zaak.Voor deze baan ben ik veel uren onderweg.Veel vrije tijd om in de hobby te steken blijft er dan niet meer over. Mijn vrouw gaat dagelijks met de cabrio rijden.Zit wel te denken aan een schroefset en een paar mooie wielen zoals jij bij de tt heb gedaan,super ! Veel meer heeft een auto vaak niet nodig. Zeker niet als ie af fabriek al full-option is vind ik. Om vervolgens ook nog eens 2 a 3 duizend euro in de jet extra te stoppen zie ik niet zo zitten.Voor dit geld kan ik een aantal andere dromen laten uitkomen. |
|
||||
|
||||
![]() Stop je toch geen 2-3 duizend euro in de Jetta....
![]() Kan je ook wel weer begrijpen hoor,ik ben afgelopen jaar ook maar 1x naar een meeting geweest,en toen niet eens met de TT,maar met de Lupo GTI van mn vriendin...dus om voor een paar meetings een auto ernaast te houden is misschien ook wat overdreven ja....maar toch ga je er spijt van krijgen... ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() mooie cabrio succes er mee.
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto Marco !!!
Toch rond gekomen met Steven ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep erg goed kan ik wel zeggen. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag hebben we de cabrio bij steven scholten opgehaald en hij rijd heerlijk.
Ook is de kogel door de kerk, de jetta 1 gaat eruit. Plannen voor de cabrio: - Schroefset - Wielen - Heldere verlichting met zwarte achtergrond voor in de bumper zo als de koplampen. (=reeds besteld bij streetperformance) - Xenon - Andere achterlichten - Nieuwe matenset - Drie kleine parkeerdeukjes eruit laten lepelen - lekker rond toeren Last edited by MarcoPolo : 12-01-2008 at 18:05. |
|
||||
|
||||
![]() Wel dikke wielen neem ik aan.....je BBS bijvoorbeeld....?!Veel plezier iig!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarschijnlijk de 17" le mans. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lang heeft t niet geduurd dus, zoals verwacht ![]() Veel plezier er mee
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt. ![]() Nu ik heb besloten de jetta te verkopen gaan we met minimale middelen de cabrio wat opleuken zoals in het lijsje staat. Erg extreem zal het niet worden gezien het de nieuwe daily van mijn meisje is. groet, |
|
||||
|
||||
![]() De BBSen van de Jetta en een schroefsetje eronder en je bent al klaar!!!!
|