![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens project opgave te koop aangeboden:
Golf MK1 bouwjaar 1983 Motor 1.1 (defect) Originele kleur: Bordeaux rood Auto is perfect voor wederopbouw! Bodem zeer goed en totaal geen roest! Wielranden achter moeten vervangen en wielranden voor zijn op de plaats waar de spatlappen hebben gezeten verroest. Bij de auto zitten nog vervanging plaatdelen voor de achterwielranden. Daarnaast nog vele delen zoals: BBS RM velgen Recaro (MK3) GTI Edition interieur zwart/rood. In topstaat waarvan de stoelen reeds passen in een MK1! GTI hemeltje G60 motor G60 bak + pedalenbox en kabelschakeling GTI spiegels Scirocco 16V aandrijfassen Grill met chroomrand Dashboard van voor 1980 GTI stuur van voor 1980 Stabilisatorstang onderkant motorruimte Motorsteunen voor MK2 motor in MK1 Tittenteller (met toerenteller) en nog veel meer (klein) spul Totaalprijs met alle delen €2000,- Prijs voor alleen de Golf met vervanging plaatdelen €500,- PM voor info of meer foto's. Inruil/ruil of met bijbetaling mijnerzijds met Porsche 944 eventueel mogelijk. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik snap em niet helemaal Ron. Je vraagt toch geen restauratie object
![]() Kan er wel even een paar zwarte GTI wielrandjes opzetten dan lijkt ie weer roestvrij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Agh, voor een golf mk1 met wat extra onderdelen maak ik een uitzondering.
Maar goed, suc6 met de verkoop dan maar. |
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Ik verkoop geen onderdelen voordat de Golf verkocht is of tenzij je met GOED bod komt.
|
|
||||
|
||||
![]() Sch-upje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt dan toch zelf aan de slag..
|
|
||||
|
||||
![]() ben wel benieuwd naar de bbs-jes
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben helemaal plat gemaild voor de BBS-en Vincent en uiteindelijk is iedereen geinteresseerd als het maar voor weinig is. Dus vandaar: Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Prijsverlaging voor de Golf met plaatwerkdelen: 400,-
|
|
||||
|
||||
![]() Upje en alles ook te vinden op mp.
BBS-en en Recaro's alleen met de Golf en niet los! |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht, mag een slotje op!