![]() |
|
||||
|
||||
![]() advertentie ff aangepast
![]() schmidt revo's 4x100 16 inch 9j rondom banden; 215/40/16 merk yokohama's et waarde: ?? vallen diep in de wielkasten dus,moet dus spoorvebreders hebben. prijs 850 euro. inruil mogelijk(plus bijbetaling) 4x100 15 inch borbet T's 2x7.5 J 2x 9 j's met banden. velgen zitten nog onder de auto en heb geenreserve velgen dus liefst inruil met borbet velgen. foto's ![]() Shot with ![]() Shot with ![]() Shot with ![]() Shot with [URL=http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?
Last edited by NeFReT : 22-07-2007 at 23:52. |
|
||||
|
||||
![]() advertentie aangepast en foto's bij gevoegd
|
||||
|
||||
![]() kreeg van wat mensen te horen dat 15 inch borbet 9j niet bestaat of zeer moeilijk aan te komen is.
als jullie wat leuks hebben hoor ik het graag, zolang achter maar 9j is en voor 7.5 of 8 j graag geen gepolijste of verchroomde velgen. vind het mooi om te zien alleen hoef ik ze er zelf niet onder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat is de ET waarde?
2x9J ruilen tegen 2x7.5J et15? |
|
||||
|
||||
![]() ik meen et 30 en heb liever andere velgen.
|
||||
|
||||
![]() Voldoet wel aardig aan de maten die je vraagt. Kan je ook een stuk verder zakken!
Als het wat is weet je me te vinden. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb zelf met borbet bs in 9 j x 15 gereden, en dat is een heel dik wil hoor.. dus ze zijn er zeker wel |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
borbet bs is volgens heel wat anders dan borbet T.. en 9j voor rijd gewoon bagger.(vind ik dan)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je er foto's van toevallig? onder je auto dan.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Velgen zijn 100% schadevrij. Pas geleden de randen laten afdraaien. 7.5x16 ET15 rondom (nog wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie net dat jij de ondiepe 9J's hebt. Ik zoek die met hele kromme spaken.
Helaas. |
|
||||
|
||||
![]() ondiep?
vind het diep zat maar geen punt ![]() succes met het zoektocht ![]() up
|
||||
|
||||
![]() mag er een slotje op?