![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi mensen
Wat is het kenteken van een golf 2 waard die als 6 cilinder op kenteken staat? Ik heb namelijk vorige week een ongelukje gehad met mijn mkII vr6 en nou zit mijn neus in mekaar. Aangezien ik de auto eigenlijk toch al van plan was om te verkopen wil ik effe kijken wat ik er nog voor kan krijgen in deze staat. Dus als iemand interesse heeft kan ik van de week wel een paar foto's maken van de schade .Ik had de advertentie van de auto al getypt dus die kan ik ook wel effe posten als jullie willen.Ik denk zelf dat iemand die een beetje handig is en wat mensen kent de auto kan maken voor een euro of 500 misschien 750.Maar ja aangezien ik toch al van plan was om hem te verkopen wil ik eigenlijk niet de moeite nemen om hem te laten maken en dan weer te verkopen voor meer. Ik zat zelf aan rond de 1750 euro te denken inclusief audio Volkswagen Golf 2 vr6 op kenteken!Met voorschade! -Bouwjaar 1988 -6-cilinder op kenteken(ex 16v) -APK tot december 2007 -5-deurs -Atlasgrijs(lp7v) -5-bak handgeschakeld -Motor 2.8 vr6 standaard 174 pk Interieur: -Edition interieur -Zacht dashboard -Golf 3 stuur -Golf 3 cockpit (scheelt veel werk als er ooit een golf 3 dashboard inkomt) -Golf 3 ruitenwisserhendel -Beklede MDF hoedeplank in dezelfde kleur als het interieur Opties: -Stuurbekrachtiging -ABS -Open dak (origineel en lekt niet) -MFA(boordcomputer) -Klasse 2 Texalarm -Centrale deurvergrendeling Exterieur: -G-60 lijsten en bumpers -Ramen rondom geblindeerd -1-armige ruitenwisser van bonrath -1 maatje grotere votex klepspoiler -Kofferklep handvat meegespoten -Open dak spoiler -Vr6 velgen -Compleet vr6 onderstel -Vr6 remmen -Vr6 uitlaatsysteem etc etc….. Delen die vervangen zijn: -Accu -Voorbandjes -Grote beurt -Waterpomp -Startmotor -Einddemper -Remblokken achter -Veerpootlagers voor -Zonneklep passagierskant -Rechts voor g60 spatbordverbreder -Linker g60 dorpelverbreder -Mattensetje Audio: -Kenwood cd/mp3 speler kdc-w5031 4x50 mosfett -Archos mp3-speler 20gigabyte -Spl 1400 watt 6-kanaal mosfett versterker -12” inch raveland subwoofer 1000 watt max -2 6x9 3-weg raveland speakers 150 watt rms Ik heb er ook nog veel extra onderdelen bij, zoals: -Complete heldere verlichting rondom inclusief mistlampen die nieuw zijn met steunen -Zwarte hoedeplank zonder gaten en een blauwe hoedeplank met speakergaten -Reserve BBS dop -Edition hoofdsteunen ideaal voor achterin te bouwen met op maat gemaakte steunen -Originele ruitenwissermechanisme voor -Derde remlicht -Originele klepspoiler -Armsteun Gebreken: -Deukje achter bij VW teken -Achterruitenwisser is niet aangesloten -Bestuurdersstoel niet meer in hoogte verstelbaar -Achterklepslot is niet goed -Voorschade Ik heb van deze auto alle bonnetjes nog van dingen die ik heb laten vernieuwen. De auto lekt niet sinds de ongeluk en start gewoon nog perfect en je kan ermee rijden als je de lip er effe afhaalt. schade:-motorkap, 2 zijschermen,slotplaat,grille,koplampen,knipperlich ten,bumper,en de radiateur weet ik niet zeker Ik zal deze week effe foto's maken van de auto en dan zal ik ze even posten mgv mkII vr6 |
|
||||
|
||||
![]() inruil mogelijk?
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat het wel een reeele prijs is. Ben benieuwd naar de foto's. Heb nog wel een leuk Polootje in te ruilen als je een goedkoop autootje zoekt.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Waar staat de auto?
|
|||
|
|||
![]() De reden dat ik hem eigenlijk weg wou doen was omdat ik een g60 wil gaan kopen en dan gewoon een mooie originele waar niks aan is verprutst en waar de historie van bekend is enz enz.....
Maar ja het liefst verkoop ik hem gewoon zo want dan kan ik rustig op mijn gemak rondkijken. Maar ja aanbieden kan altijd he, je weet maar nooit. En foto's komen nog hij staat namelijk nog bij de berger. De auto staat trouwens in Eindhoven Last edited by mkIIvr6 : 09-07-2007 at 14:25. |
|
|||
|
|||
![]() hee met menne,
stuur me je adres ff kan ik komen kijken |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Menne ik moet hem eerst wel effe ophalen hij staat namelijk bij de anwb. Ik zal effe kijken of ik hem vandaag of morgen effe kan ophalen. mijn adres is heesakkerstraat 1a als je effe je nummer stuurt dan bel ik je wel als hij hier staat Remy was trouwens ook al geinteresseerd ![]() mgv Roberto |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Menne als je wil kan je vanavond of woensdag effe meerijden naar de anwb dan laat ik hem effe zien.Mijn nummer is 0641036105 Mocht je geinteresseerd zijn en je wilt hem hebben kan ik hem dan niet misschien inruilen op die g60? mgv Roberto ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
![]() spreek ff via PM, email of telefoon af, dan hoef je niet al je persoonsgegevens op internet te zetten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() enkele vragen,
kilometer stand auto? kilomterstand blok? bouwjaar blok?
|
||||
|
||||
![]() niet dat ik hem wil kopen maar FOTOOOOOOO''s
|
|
|||
|
|||
![]() ja ben wel benieuwd naar de fotos en van de schade enz.
en is inruil mogelijk.heb een mooie edition one 8v met alle boekjes er bij.
Last edited by fire and ice vr6 : 09-07-2007 at 19:46. |
|
||||
|
||||
![]() niet dusdanig ernstige schade dat je kenteken deels is ingenomen?
|
||||
|
||||
![]() leuke circuit auto?
|
||||
|
||||
![]() heb wel intresse,... ben benieuwd naar de foto's
|
|||
|
|||
![]() Idd, ben benieuwd naar de fotos.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mgv Roberto |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal vanavond effe foto's maken en dan zet ik ze morgen wel op marktplaats met een link vanuit hier.
mgv Roberto |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben benieuwd.....foto's? |