![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik ben aan het rond kijken om een GT28RS op m'n 1.8 20VT blok te gaan bouwen..
heb zelf een AGU motor met een K03S turbo erop en ben wel benieuwd wat ik allemaal aan moet passen en dingen waar ik op moet letten.. De wagen is een Golf 3 variant met een golf 4 cabrio neus erop, heb de grootste radiateur erop zitten die ik van de cabrio kon vinden, volgens mij van een 1.8 met airco.heb een dubbele koelvin van een golf 3 vr6 automaat met airco (3 standen 80W/250W/450W) dus moet op zich genoeg koeling geven.. hieronder een wat oudere foto, maar wel zoals het er motorisch bij staat: graag tips, ervaringen, adviezen of ideeen van jullie om mij hiermee te kunnen helpen. Alvast bedankt!! ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Niemand hier ervaring met de GT28RS?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Wat heb je nodig? een spruitstuk (niet met adapterplaat werken, originele spruitstuk is een restrictie) grotere injectoren, downpipe en ic pijpen vermaken en een remap.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#4
|
||||
|
||||
![]() ik zie op ebay in duitsland geregeld wel eens spruitstukken voor onder andere een gt28rs.
op die spruitstukken zit nog wel een aansluiting voor een externe wastegate, kan deze gewoon afgedicht worden? aangezien de gt28rs zelf een interne wastegate heeft? of zijn er andere spruitstukken voor? |