![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn Jetta mag weg, maar MOET niet weg !
Jetta MK2 1600. Bouwjaar 1990. Kleur Royalblauw, hele mooie aparte kleur blauw/ groen. KMstand ca 170000. APK tot 9-2008 ! Boekjes aanwezig.Deze auto is vanaf 1990 tot vorig jaar in onderhoud geweest bij een en dezelfde VW DEALER in Zeeland.Heeft elk jaar een beurtje gehad (ook de jaren dat er maar 5000-6000 km is afgelegd!)en alles is netjes afgestempeld. Verder heb ik de auto pas nog een grote beurt gegeven incl. alle vloeistoffen, is pas de distributieriem, spanrol en v-snaar vervangen en heeft de auto een paar weken geleden tegelijk met de apk een nieuwe koppelingsset gekregen. Vorige week heb ik een andere dynamo gemonteerd. De startmotor tikt af en toe maar die word ook deze week nog vervangen ! De uiterlijke staat van de auto is ook super. Enkele jaren geleden is hij overgespoten in de orginele kleur en de auto heeft helemaal GEEN krassen/ deukjes/ roest of andere schade. Ik werk zelf bij een poetsbedrijf en de auto word door mij gepoets met Meguiars maar kan zonder meerkosten geleverd worden met een lakverzegeling van Waxoyl twv 299 euro ! Enkele extra's: -Interieur gemonteerd uit een Golf GTI uit 90. Grijs/ blauw geruit. Past perfect bij de auto en uiteraard geen instapschade. -Splinternieuwe schroefset (3 wkn oud), auto is nu ongeveer 80mm verlaagd maar heb nog 5 cm schroefdraad over. -Orginele VW "Sebring" G60 velgen, nieuw gespoten en zonder stoeprandschade met NIEUWE (ca 400km) Nankang 185-45-15. -Harde GT achterspoiler in kleur van de auto. -GT achterlichten orgineel Hella. -Smoked koplampen met E keur en Bleuvision lampen. -Smoked knippelichten voor. -Sportuitlaat demper. -Audio: Composet voor en achterspeakers 20cm van Hifonics. -Green air open luchtfilter los bijgeleverd. enz enz. Echt een hele mooie Jetta, alle grote kosten zijn pas gemaakt ! In plaats van de G60 velgen kan de auto ook op Brock B2 cup worden verkocht, met goede Michelin's voor dezelfde prijs. PRIJS 1750 euro. Inruil of ruil mogelijk met een NETTE Golf MK2 TD/ GTD/ GTI . ![]() ![]() Meer foto's of info via PM of jan_marieke(at)chello.nl |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb je ook fotos met die andere velgen er onder en is het een automaat of gewoon schakelbak. en wil je ook ruilen tegen een edition one.hoor het graag van je of heb je ook msn.
Last edited by fire and ice vr6 : 01-08-2007 at 22:09. |
|
|||
|
|||
![]() Had hem graag geruild tegen een Edition maar is VERKOCHT !
Alle mensen die gereageerd hebben bedankt voor de interesse, had zelf niet voorzien dat er zoveel reaktie's zouden komen en de eerste heeft hem meegenomen ... |