![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Kan iemand mij de verschillen tussen de golf3 tdi 66 en 81kw vertellen? Naast het motorblok dan? Thnx! |
|
||||
|
||||
![]() Met de beschrijving die jij geeft is de motor het verschil.
Je zal alleen verschillende uitrustingsniveaus hebben tussen de uit uivoeringen (CL/GL/Rolling Stone etc etc etc).
|
||||
|
||||
![]() Ok maar de 81kw heeft niet een andere uitlaat en/of spruitstuk ofzo?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Versnellingsbak, voorremschijven/klauwen, turbo, injectoren, motorcomputer.
mogelijk verder ook radiateur, dynamo ed afhankelijk van de uitvoering
|
||||
|
||||
![]() Weet je dat zeker? Ook van de versnellingsbak en remschijven/klauwen?
|
|
|||
|
|||
![]() jep
versnellingbak en remmen zeker tdi 90 pk is 239*20, achteraan trommels tdi 110pk is 256*20, achteraan schijven (diameter ontgaat me) |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
verschil is inderdaad: andere inlaat spruitstuk andere turbo andere verstuivers met een grotere opening andere ECU (dus ook andere software) andere N75 andere olieleiding andere uitlaat (downpipe) andere oliekoeler (groter) sterkere lagers formaat onderblok wel hetzelfde! Ben ik nog wat vergeten? |