![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Aardig, alleen als je niet betaald dan kun je niet veel doen dan heel veel wachten.
|
|
||||
|
||||
![]() $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
--------------wil je zorgen dat je beter wordt--------------- ---------en niet aangevallen word door andere m.----------- -----wil je sterk beschermt worden door onse team.----- --------kom dan naar Rally-T en schrijf je in ----------- ----------als je vragen hebt stel maar aan ons------------ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$ speler beki is mijn held...onse team... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
Last edited by ArjenE : 20-07-2007 at 07:10. |
|
||||
|
||||
![]() Mag ik de beide link posten de heren er op wijzen dat het volgens metaldamage verboden is het te spammen, mag alleen via signature
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kan niet zelf rije?!?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, virtueel. |
|
|||
|
|||
![]() competitie: 7
PK�s: (15+39) Bescherming: (15+3) Bestuurbaarheid: (15+32) Mechaniek: (15+17) Style: (17) Ervaring: (218 / 250) Structuur: (167 / 208) Inderdaad een leuk spel, ik sta er nu zo voor.
|
||||
|
||||
![]() Hier nog iemand helemaal verslaafd
![]() Competitie: 30 PK's: 41 [+78] Bescherming: 35 [+10] Bestuurbaarheid: 38 [+24] Mechaniek: 37 Style: 33 [+12] Ervaring: 4.304 / 4.530 Structuur: 2.254 / 2.373 Plaats op ranglijst: 273 |