![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben op zoek naar een aantal meters van de volgende sticker!!
dus die witzwart geblokte band: ![]() weet iemand waar ik dat kan kopen? |
|
||||
|
||||
![]() Kwantum heeft dat in plakplastic
|
|
|||
|
|||
![]() haha serieus?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, serieus
|
|
|||
|
|||
![]() dan ben ik dus vanmiddag te vinden bij de kwantum
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Suc6, ze liggen bij het behang bij de andere soorten plakplastic.
|
|
|||
|
|||
![]() ook in die grote of?
|
|
||||
|
||||
![]() Het is een rol plakplastic dus het is niet precies hetzelfde als op de foto. Daarvoor zul je moeten snijden. Anders moet je gewoon naar elk willekeurig stickerbedrijf gaan om het te laten maken.
|
|
|||
|
|||
![]() een rol plakplastic :S hmmm... gewoon in vellen van 1meter bij hoeveel meter je wilt hebben of hoe moet ik het zien?
|
|
||||
|
||||
![]() Een rol plakplastic, ik zou gewoon gaan kijken. Voor mij is het gewoon een rol plakplastic, geen vellen en ik weet niet wat het kost.
|
|
|||
|
|||
![]() kosten zullen wel meevallen bij de kwantum he, maar nu weet ik nog niets meer... oke geen vellen maar een rol...
dus waarschijnlijk 10 meter plakplastic op een rol, met een breedte van x centimeter... |
|
||||
|
||||
![]() Hey postwhore, ga gewoon kijken dan weet je het zeker.
|
|
||||
|
||||
![]() kwantum????????
als het er eenmaal opzit en het blijft een beetje hangen dan zou niet meer mijn auto wassen en ik zal al helemaal niet de rijksweg ermee op gaan!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Plakplastick plakt prima hoor, of heb jij daar slechte ervaringen mee?
|
|
||||
|
||||
![]() Gert wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet de ondergrond ook eerst GRONDIG ontvetten voordat je gaat plakken..... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik had ff gekeken dan vandaag eindelijk... ja het is dus plakplastic op een rol, maat = 200 x 45 cm... dan zou ik het spul dus precies op een lijn uit moeten snijden....
dat zou niet zo moeilijk moeten zijn om dat ff precies te doen... en het plakte volgens mij redelijk goed, had het ff losgehaald, maar plakkracht viel niet tegen! ik denk er nog ff over na dus ... ![]() |