![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo !
Ik was nieuwsgierig of er hier ook mensen zijn die actief hun euro-biljetten vervolgen op: www.eurobilltracker.com Op deze site hebben ruim 110.000 europeanen zich aangemeld en zijn inmiddels ruim 32 miljoen biljetten ingegeven. Aan het serienummer van een bankbiljet kun je quasi zien uit welk land een biljet komt (P.... staat bijvoorbeeld voor Nederland).. Het leukste aan de site is, een biljet te vinden dat al geregistreerd is > dat noemen we een hit. Door het ingeven van de biljetten ahv de postcode waar je het biljet kreeg bouw je ook je eigen landkaart, wat we al dot-hunten noemen. Hier een afbeelding waar de biljetten zijn ingegeven ; Biljetten in Nederland (Juli 2007); ![]() Groet EbaIba |
|
||||
|
||||
![]() wow, en dan word er gezegd dat WIJ een maffe hobby hebben..
|
||||
|
||||
![]() is dit niet bedrijfs reclame
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom je hier nou reclame maken? Wij gaan toch ook niet op ieder forum vragen of er niet iemand toevallig een VW rijd?
|
||||
|
||||
![]() euro biljetten ver-volgen nog wel. ik vind euro's volgen al zo'n rare hobby...
|
||||
|
||||
![]() euro`s sparen kan ik dan wel begrijpen, en euro`s uitgeven is de nr 1
|
|
||||
|
||||
![]() Dit als eerste post riekt inderdaad naar reclame. Omdat het twijfelachtig is in het archief.