![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb vandaag even een filmpje van mijn corrado op de testbank van een aantal weken geleden geupload op youtube.
Is nog met standaard motor en pouly, enkel een andere chip en een door mij gereviseerde en geflowde lader. En 182 pk 246 nm Inmiddels al veel veranderd,maar daar is nog geen filmpje van. Dit is m... http://www.youtube.com/profile?user=ArnoLader Arno lader
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed die 1500w stofzuiger onder de kap zeg.....!!!!! Mooi kleurtje ook...
Maar hoeveel heeft die nu dan...??
|
|||
|
|||
![]() zijn dat p.k's op de wielen of op de krukas?
|
||||
|
||||
![]() ding van botman zo te zien..zijn pk's aan de krukas..(maar is altijd een erg overwaarderende bank geweest, niet zo erg als vroeger maar nog steeds redelijk te positief)
|
||||
|
||||
![]() klingt vrij tam die motor,of ligt dat aan mij?
|
|||
|
|||
![]() Wat er nu aan gedaan is....
Nieuwe rode bosch 315 cc injectoren. Golf intercoolerset met bumperaanpassing voor meer lucht. 68 mm stalen pouly met kortere riem. Twin air inlet met carterontluchting aansluiting en oilcatchcan. Kleppendeksel helemaal vlak, en verdicht, carterontluchting via t onderblok. Retourlucht word nu afgeblazen. Woensdag word hij verder afgesteld bij hulsenturbotuning. En over een tijdje, weet nog geen precieze datum gaat hij bij van kronenburg op de tesbank. Ruwe schatting 225 pk.
|
|||
|
|||
![]() Motor was erg tam toen ja, enkel andere chip.
Standaard pouly, goeie lader, orginele intercooler.... Arno Lader
|
||||
|
||||
![]() goed bezig arno
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() druk druk druk druk......