![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren eindelijk een paar meters gereden met mn golf maar kwam van alles tegen!
Met remmen komen de aandrijfassen tegen mn chassis ![]() Maar mn water temp meter wil maar niet fuctioneren , als ik mn contact aanzet slaat ie gelijk naar rechts uit en gaat het lampie knipperen ![]() Weet iemand misschien met welke kleur draad die van onder m,n dashbord komt en die naar m,n sensor (gever) gaat? Het is een golf uit ,83 en was ooit een 1.6gls Ook hangt er nog een zwarte draad waar ik niet meer kan achterhalen waar die in moet . het is een dunne draad met een witte stekker eraan. Het is het draad onder de gele sleutelhanger aan de contact sleutel. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() edit:
ik vergis me... zwart is contactgeschakelde plus, bruin is inderdaad massa... Last edited by Marcski : 19-08-2007 at 13:48. |
|
|||
|
|||
![]() op het massablok zijn ze allemaal bruin bij mij!
En de bruine draden hebben allen ongeisoleerde amp stekkers |
|
||||
|
||||
![]() Heb je toevallig zo'n niveausensor op je koelvloeistoftankje? Hier zitten 2 draden aan, een voedingsdraad en een signaaldraad. De signaaldraad van deze sensor gaat naar een relais toe.
Ik heb een keer dit relais stuk gehad en had precies hetzelfde.
|
|||
|
|||
![]() Bij mij zit er geen vloeistof tank meer op vanwege een costum made radiator, maar wat voor mij ff belangrijker is wat voor kleur draad er van de kabelboom komt die van het instrumenten paneel.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel wat schema's liggen van jouw auto..
complete stroomschema's.. als je ze moet hebben laat maar ff weten, stuur ik ze wel ff door ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mailtje is onderweg..
hoop dat je daarmee je vraag kunt beantwoorden! Succes ermee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan evt ook nog in je dash zelf zitten... anders moet je es bij mijn fotogallery kijken daar staat ook een schema op...
/edit */edit
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups Last edited by Menace : 19-08-2007 at 22:30. |