![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee, niet de mijne, maar die van een vriend van me.. de auto staat ook op marktplaats
Merk: Volkswagen Model: Vento Bouwjaar: 1993 Carrosserie: Sedan 4-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1071 kg Kleur: Rood Vermogen: 66kW Cylinderinhoud: 1781cc Vervaldatum APK 29-05-2008 VANAF €1500,- zonder kuipstoelen en installatie. Rijd echt super lekker, en heeft een perfecte weg ligging!! Zeer mooie en goede vento!!! - centrale vergrendeling + afstand bediening + start onderbreker - electrische spiegels - kuip stoelen in hoogte verstelbaar + originele stoelen - radio voorbereiding (radio, versterker en subwoofer tegen meerprijs) - power filter - verlaagt - sport achter lichten - voor- en achter armsteun - beige voeten matjes - lampjes in de deur en lees lampjes achter - stuurbekrachtiging - thermo tronic - stuur in hoogte verstelbaar - achter raam verwarming Leuke auto maar moet helaas weg, omdat ik voor mijn werk veel moet gaan rijden. Bel (0612085311) voor een snelle reactie. Min puntje: de achter klep is strak gemaakt maar dat is jammer genoeg niet zo mooi meer. Maar mailen kan natuurlijk ook. voor foto's ... http://auto.marktplaats.nl/volkswag...gl-66kw-e2.html