![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na twee jaar met een passat 32b van me broer op vakantie te zijn geweest, beviel het toch wel goed en moest er 1 bij komen voor mezelf.
![]() omdat ik droog, goedkoop en in stijl wil aankomen op me werk heb ik gister een vw santana GX uit duitsland gehaald. Auto ziet er zeer netjes uit voor 25 jaar, maar er moeten nog wel een paar kleine plekjes worden bijgwerkt. auto heeft 215.000 km gelopen en loopt nog als een zonnetje. altijd het onderhoud gehad wat de auto nodig had en is in 2006 voor het laatst tüv gekeurd. daarna heeft de auto nog zo'n 500 km gereden en is de auto in de schuur gezet. stoelen zijn nog super netjes alleen iets verkleurd. Plannen zijn: -mooi poetsen. -invoeren en apk. -plekjes bijwerken. -langzaam zoeken om de verlagingset compleet te krijgen. -paar dikke wielen Mochten jullie nog een setje schroefpoten hebben voor de achterkant van een golf 2 of golf 3 dan hoor ik het graag. foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() een goed voorbeeld doet volgen: ![]() ![]()
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 01-02-2009 at 11:40. |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n kleur Santana heb ik ook gehad.
Qua plekken zou ik ook nog even onderaan onder het achterruitrubber kijken en bij de RA wielkast ter hoogte van de vulpijp. Waar ook de rechterachtergordelautomaat bevestigd zit. Zo op het eerste gezicht ziet hij er goed uit.
|
||||
|
||||
![]() Goede keus
![]() weer eens wat anders als de Golf 1 tot zo. Last edited by Cobrakever : 01-02-2009 at 12:31. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de plek onderaan de achterruit is ie ook iets verroest. dit is 1 van de plekken wat bijgewerkt moet worden.
|
||||
|
||||
![]() Geweldige wagen!
|
|
||||
|
||||
![]() is dit nu al een 1.6 met K-jetronic?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1,6 met Kjet? heeft nooit in 32b gezeten helaas...
|
||||
|
||||
![]() Mooie sloep.
![]()
|
||||
|
||||
![]() gewoon carburateur! 1.6 k-jetronic
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel gaaf Wouter!!
![]() M'n handen jeuken om er ook weer eentje te kopen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() trendsetter dat je bent!
|
||||
|
||||
![]() Gave kar! Dat interieur zou ik zo ook willen hebben?!
Ik weet hier in Breda nog een '84-er Santana bij een oude man te staan, die daar zijn dagelijkse boodschapje mee doet, en meer niet... Twijfel continu om hem te vragen of ik de auto mag overnemen, maar ik heb ook al zoveel projecten?! |
|
||||
|
||||
![]() Mooie aanwinst! Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg sowieso meer santanas!!
mooie trouwens, puik kleurtje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ja he ![]()
|
||||
|
||||
![]() originele wielen eronder gedaan, het interieur opgekuist en een ander radiotje er ingezet.
![]() morgen een een nieuwe uitlaat eronder en vrijdag voor de keuring nog even wassen en dan maar het beste ervan hopen.
|
||||
|
||||
![]() waar kunnen we deze puike bak tegenkomen eigenlijk?
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, in overijssel!
|
||||
|
||||
![]() Doe hem goed op slot!
![]() Succes vrijdag in Almelo! |
|
||||
|
||||
![]() ff beetje offtopic.. zoekt iemand nog een 32b?? Mijne mag weg ivm auto vd zaak..