![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar een goed tehuis voor een rood Polootje uit 1987.
Motorisch is hij werkelijk waar 100% Het model is een steilheck, verder specificatie zie hieronder: Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming POLO 33KW K6 Kleur(en) Rood Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1043 cm3 Vermogen 33 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 735 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.170 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 20-03-1987 Datum eerste toelating 20-03-1987 Datum aanvang tenaamstelling 25-02-2002 Vervaldatum APK 16-08-2007 Wacht op keuren Nee Hij ziet er best nog wel strak uit voor zijn leeftijd en motorisch is hij helemaal gezond. Zoals je kunt zien heeft hij tot 16 augustus 2007 nog zijn geldige apk, daarna niet meer. De afkeurpunten waren als volgt: LA lamp+ RV Knipperlicht in bumper moet vervangen worden. LA+RA+LV wiellagers Tank zweet brandstof bij de vulhals. Veerpootlagers zijn in slechte staat. Omdat er bovenstaande dit dus aan mankeert is de prijs uiterlijk laag, en omdat ik verplicht ben om een vraagprijs neer te zetten doe ik dat dus ook maar. Laten we zeggen.... 100 euro, ik zeg er wel bij het is een vraagprijs en er kan altijd hier over onderhandelt worden. Het staat een beetje bezopen als ik zeg als vraagprijs wat een gek er voor geeft. Maar dan heb je een beetje een indicatie van de vraagprijs. Deze polo is dus niet van mij, maar hij is van een tante van mij. En die vroeg ik nog mensen wist die een polo zouden willen hebben om op te knappen. Als je belangstelling hebt voor deze polo en je hebt nog in de schuur of garage ruimte over dan kan je mailen naar: fam. schaapman
|
|||
|
|||
![]() Ey,
Ik heb intresse maar ben afhankelijk van een antal dingen. Moet eerst zeker weten wat er met me blok aan de hand is. (kan hem namelijk voor het blok gebruiken) Pas een 1043 cc in een polo war nu een 1300 inlig? En de versnellingsbak enz is dat zo om te zetten?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() omzetten is geen enkel probleem lijkt mij, van 1300 naar 1043 moet denk ik geen probleem zijn.
enkel je uitlaat word ook nu een stukje dunner die moet wel aangepast worden. Maar als je belangstelling hebt kan je naar mijn tante mailen
|
|||
|
|||
![]() wacht nog heel ff op wat meer info van andere wat het probleem aan de mijne kan zijn.
en die uitlaat zou ik eventueel ook helemaal van de van je tante kunnen pakken of gaat zoiets niet?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() tuurlijk zou makkelijk moeten gaan.
denk dat je ook de bak zo over kan zetten, je hebt toch alles al bij de hand. dus het is een kwestie van eruit rippen en in je andere polo erin zetten
|
||||
|
||||
![]() upje
voor een douglasbon van 25 euro en een bos bloemen......ik zeg ook maar wat...
|
||||
|
||||
![]() euhm de polo is opgehaald, dus wat mij betreft kan er hier wel een slotje erop