![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na lang nagedacht te hebben, heb ik besloten om de corrado weg te doen voor een goedkopere auto(lees, minder verbruik, gewicht, verzekering). De reden hiervoor is dat ik volgend jaar toch weer een pre 67 kever wil aanschaffen als 2e auto en nu kan ik wat sneller sparen. Ik ben uitgekomen op de volgende auto
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zal morgen wat betere foto's maken. Het is een 1500 automaat, met nog geen 100000 op de teller. Afgelopen januari naar nederland gehaald, volledige historie bekend. Ik ben nog niet zo thuis in het jetta wereldje maar dat komt wel goed ![]() Wat vinden jullie ervan??? mvg sander
|
||||
|
||||
![]() nice car bob
![]() ![]() Droppen en mooie velgen ....................en hopelijk geen bbs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is dit die hier op het forum te koop stond?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zit al een schroefset onder dus ik ga morgen maar eens kijken of ie wat lager kan. en duidelijk geen bbs(no offence) @ tjaap ja het is hem idd, hij had intresse in m'n corrado dus was de deal snel gemaakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yezzzzzzzzzzzzzzzz eindelijk weer iemand die eens wat anders doet dan droppen en bbs'en
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldig! Die Merc velgen maar niet overgenomen? die waren ook wel erg tof!
Maar gave kar in een toffe kleurstelling!
|
||||
|
||||
![]() Nice ride, die retro stijl moet lukken toch?
|
|||
|
|||
![]() zeker een nette sletta !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() coole jetta..vind ik persoonlijk mooier dan een corrado.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die merc velgen zijn niet mijn stijl, ik vond ze wel mooi. en de kleur is zeker wel apart ![]() bedankt allemaal
|
||||
|
||||
![]() Mooi
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nice veel plezier ermee en ben benieuwd wat er nog mee gebeurd ??
|
|
||||
|
||||
![]() Nice one! Heb hem op Retro nog staan te bekijken
![]() Die blauwe kever die ervoor staat is ook wel cool ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit, succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die kever is van m'n vriendin ![]()
|
||||
|
||||
![]() tjoww suc6 dermee, ziet er zo al leuk uit..word vast alleen maar beter
![]()
|
||||
|
||||
![]() veel su6 met je jetta..alweer een 1.5 aut erbij op t forum
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd, die babyblauwe kever is ook zeker niet verkeerd !
veel plezier met je nieuwe aanwinst ![]() Ben je nog van plan om nog het één en ander aan de auto te veranderen of laat je 'm in de staat waarin je 'm hebt aangekocht ? |
|
||||
|
||||
![]() Leuke jetta, ik vindt Pirelli's of verbreed staal altijd wel dik staan
![]() |