![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ROYS RATRACER MADE by LUCAR and the RATRACER HIMSELF http://www.mijnalbum.nl/Album=MOJFHMLF http://nl.youtube.com/watch?v=FnaKg69N4i4 Last edited by oldscool : 17-08-2007 at 09:26. Reason: foto |
|
||||
|
||||
![]() gerold?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ff in het fotoalbum gekeken, kom ik me daar toch een HELE dikke 4 deurs golf mk1 tegen, groen en met verbrede originele wielen...die ziet er heel strak uit, ik hoop maar zo dat die nu niet matzwart is... dat zou ik ERG zonde vinden!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou als je goed kijkt zie dat het kenteken hetzlefde is ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() It i's melvin...
NZ-PP-18 hangt zowel op de zwarte als op de groene ![]() ![]() zag er op zich wel erg goed uit int groen |
|
|||
|
|||
![]() van kleine achterlichten chromen bumpers naar plastic bumpers?????????????????
zonde |
|
||||
|
||||
![]() He , chrome achterbumpers hebben er niet opgezeten, de plastic bumpers zaten er al op net zoals de gaten ervoor aan de zijkant !!!
Zoiets zouden we niet doen, dit is gemaakt op een tijdsbestek van nog geen 2 weken. En als alles lukt tijd er is wordt hij in de winter uit elkaar getrokken en weer in originele staat GROEN hersteld dit was voor effe , maar voor lowbudget trekt de auto wel en heleboel aandacht en de reacties op straat echt leuk |
|
|||
|
|||
![]() very nice rat! Alleen het filmpje mocht wat langer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() komt nog een filmpje dadelijk
|
|
|||
|
|||
![]() wat voor j waardes heb jij onder de golf 1 als ik vragen mag. en war voor banden maten?
|
|
||||
|
||||
![]() 8.5 en 175/50/13 en is niet mijn wagen maar van de ratracer
|
|
||||
|
||||
![]() Gekke Limbo's.
![]() Leuk Golfje, maar zou hem eigenlijk ook wel weer in originele staat terug zien. Eerste dat me opviel in het filmpje was ook het groene interieur.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Ja, zeker wel mooie foto's. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ouwhoer hej ofwat....dat meen je ram niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ey ouwe, je gaat me hier ram gene zeiver bouwe ofwat ofhoe he! En of ik dat meen!
|
|||
|
|||
![]() Minde gij da joah?
Iek zal oe is wa vetelle, moak da golfke moar wer skon gruun, da zaag r toch viel bitter oet! Altijd leuk. Maargoed, fijn dat ie weer mooi groen wordt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie golf 1 ...
|
||||
|
||||
![]() dank je voor de reactie leuke wagens heb je daar fire and ice
|