![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://auto-diversen.marktplaats.nl...2-2-0-16v.html?
oude bekende van het forum op mp de man weet wel van prijzen ![]() dash voor 150,- ![]() achter as voor 250,- ![]() ![]() Last edited by voklswien : 30-11-2007 at 14:03. |
|
|||
|
|||
![]() is dat dezelfde auto...????
|
|
|||
|
|||
![]() ja ...zelfde auto half jaar later
|
|
||||
|
||||
![]() Die is flink afgetrapt, erg jammer..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou zeg dat wel, goeiemorgen wat ziet dat ding eruit... |
|
||||
|
||||
![]() is dat een 2.0 ltr?
|
|
|||
|
|||
![]() jep een 2,0 16 v 9A motor met toen ik hem had 180 .000 MIJL achter de kiezen
is nu dus echt einde verhaal ...weer een GLI minder |
|
||||
|
||||
![]() Zonde.
Ik heb de eigenaar afgelopen minimeet in Oss nog gsproken en die had er grote plannen mee. De bedoelng was om er een straatracer van te maken, en hem dus te strippen. De hele auto in onderdelen weg doen vind ik wel een beetje erg radicale manier van strippen... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Doodzonde van deze GLI ...
|
|
||||
|
||||
![]() Jetta, straatracer?
![]() De motor is op neem ik aan? Dat zou jammer zijn, best een leuke voor in m'n Passat ![]()
|
||||
|
||||
![]() flink vernaggeld dus... Echt zonde dat zulke lui dergelijke auto's in handen krijgen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tja lopen doet ie wel .... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nou zo goed lopen doet ie niet, als de motor koud is dan wil die eigenlijk niet aanslaan en blijven lopen, als ie warm is loopt ie wel goed(en snel)
Hij is van mijn neef (ik rij nu in zijn oude auto)geweest die hem weg heeft gedaan omdat ie er gek(koud niet goed willen lopen) van werd en eigelijk geen tijd voor had(chauffeur, weinig thuis en net een huis gekocht), toen is naar een vriend van zijn broertje gegaan(die heb je gesproken) en die was van alles van plan, maar hij stond in de weg ![]() Vind het ook euwig zonde van een GLI Maar sommige dingen komen goed terecht, de spiegels gaan naar mij ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
erg jammer zo iets ..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb jij dan een Golf 2 milionen editie?
|
|||
|
|||
![]() nee dat is zijn huidige auto, ik heb zijn oude jetta
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 08-12-2007 at 16:21. |
|
||||
|
||||
![]() Dan heb ik jullie alletwee in Oss gesproken afgelopen maand.
![]()
|
|||
|
|||
![]() nee joh, ik woon in zoetermeer en ben niet in oss geweest
Het lelijke ventje met puisten ![]() Moeilijk verhaal maar ik was er niet bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb een sms gestuurd voor de spoiler maar nooit reactie op gehad,,