![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop een originele golf 1 GTD,
bouwjaar 11/'82. Technisch is hij in perfecte staat. dit wil zeggen : remmen en wiellagers volledig rondom vernieuwd, pas onderhoud gehad, Originele VAG 16" velgen nieuw, en banden Toyo 205/40 nieuw, Hoogwaardige schroefkit H&R, Alles drie maand geleden gemonteerd en pas uitgelijnd, rijdt gewoon perfect!! De motor en versnellingsbak zijn zeer goed, kortom alle techniek is in orde. Hij is ook optisch in goede staat, eerste lak! De golf heeft GEEN roest. GTI verbredingen, A-stijl kapjes, Dikke lip vooraan, koplampsproeiers, verstelbare spiegels in koetswerkkleur. Volledig chroompakket aan de buitenkant, af fabriek. Desgewenst wordt de grille nog omgewisseld voor eentje met extra koplampen. Het interieur is heel proper, zetels als nieuw. Geen doorgezakte wangen of gerafelde bekleding dus. De deurpanelen zijn af fabriek gemonteerde 'GLS' deurpanelen met dus de dikke handvaten (voor+achter), de chroom accenten, de deurbakjes en de chrome raamslingers. Ook hebben de deuren de zwarte afdekkapjes boven de deurpanelen. De dakhemel dient vervangen te worden. De golf is pas gekeurd. origineel turbodiesel af fabriek, 1 van de eerste en zeer weinig gebouwde GTD's in de nog zeldzamere vijfdeurs uitvoering. Heb je interesse kom dan eens kijken en meerijden, dan ben je vast overtuigd. De auto is niet nieuw, ook niet gerstaureerd, maar wel heel erg goed voor zijn 25 jaar. Ik doe hem weg omdat dit nu mijn 2e auto is, ik heb er het afgelopen jaar maar 1000 km mee gereden. Ikzelf ben uitgekeken op de golfjes en daarom wil ik liever dat hij naar een liefhebber gaat. heb je nog vragen, stel ze gerust, ik denk dat ik wel genoeg afweet van de golfjes om je een antwoord te kunnen geven. De vraagprijs is 3200 euro. Ik denk dat dit zeker niet gek is, gezien wat er allemaal vernieuwd is en in welke staat hij nu is. Een eerlijk bod is welkom NA bezichtiging. voor meer inlichtingen raf_construct@hotmail.com Last edited by raf_construct : 08-09-2007 at 08:30. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by raf_construct : 23-08-2007 at 17:29. |
|
||||
|
||||
![]() Nog even in de kijker zetten
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() hop
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() prijs verlaagd naar 3200.
|
||||
|
||||
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Foto's zijn opnieuw in orde gebracht.
Ruil tegen een T3 Syncro is eventueel mogelijk.
|
|||
|
|||
![]() hoeveel km heeft hij gelopen.. of heb ik er overheen gelezen?
|
|
||||
|
||||
![]() De golf zelf heeft er 365.000, de motor is een identieke uit een golf2 met minder kilometers.
Quasi al de andere techniek is nieuw. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja ok maar wat is minder km?
|
|
||||
|
||||
![]() Aangezien de motor al gewisseld was toen ik hem kocht, kan ik geen kilometerstand opgeven. Ik kan hier evengoed 80.000 neerschrijven maar dat doe ik dus niet. Hij heeft in elk geval weinig gelopen. Om jezelf een idee te vormen kom je best eens kijken.
Nogmaals : Quote:
|
||||
|
||||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() Raf. Mag ik vragen welke wielen dat zijn van volkswagen ?? is dat steek 4x100??
|
||||
|
||||
![]() Deze velgen zijn geleverd op de Audi A3 en de TT. Dit zijn originele VAG velgen, dus 5x100. De golf zelf is aangepast naar multisteek, je kan dus zowel 4x100 als 5x100 rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]() verkocht