![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Vraagje
Lees her en der over modificatie van de 085 bij revisie ivm slechte smering van oa de 5. oliekanaal vergroten of toevoegen? Heb nog nergens kunnen vinden(of niet goed gezocht) wat er verandert wordt. Foto's of tekeningen ergens te vinden? Nog een vreemde Wil m'n polo steilheck NZ voorzien van een 5 bak, heb een CEH, 8N en een DHB liggen met een totale overbrenging in 5 van resp 3,3 3,15 en 2,86. Als een NZ met 8n een golf mee kan slepen ga ik maar s voor de dhb in de polo. En tzt de 8n achter de MH. De dhb en de 8n hebben aan de lange kant uitstekende (groene) oliekeerringen, van deze 2 vind ik het diffentieel vrij zwaar draaien, uitgaande flenzen tov van elkaar, is dit normaal?? akw, aky en ceh draaien veel soepeler (1 flens draaien gaat de andere tegengesteld, 8n en dhb gaat zelfde kant op en drijft de bak aan, moet je tegenhouden)
__________________
m.vr.gr.Eric polo: 2x steilheck NZ '87-89, coupe MH '88, 6N EAA VW183 iltis'82(in wording) M.A.N 630 '64, mercedes 200 '86, suz vitara V6 DAF YA314 en 126 '58 en nog een stuk of wat en 1 fiets. Last edited by iltis94 : 01-07-2012 at 01:15. |