Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-06-2012, 22:45
iltis94 iltis94 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 2
Default modificatie 085 bak

Vraagje

Lees her en der over modificatie van de 085 bij revisie ivm slechte smering van oa de 5. oliekanaal vergroten of toevoegen?
Heb nog nergens kunnen vinden(of niet goed gezocht) wat er verandert wordt.
Foto's of tekeningen ergens te vinden?

Nog een vreemde
Wil m'n polo steilheck NZ voorzien van een 5 bak, heb een CEH, 8N en een DHB liggen met een totale overbrenging in 5 van resp 3,3 3,15 en 2,86. Als een NZ met 8n een golf mee kan slepen ga ik maar s voor de dhb in de polo. En tzt de 8n achter de MH.
De dhb en de 8n hebben aan de lange kant uitstekende (groene) oliekeerringen, van deze 2 vind ik het diffentieel vrij zwaar draaien, uitgaande flenzen tov van elkaar, is dit normaal??
akw, aky en ceh draaien veel soepeler (1 flens draaien gaat de andere tegengesteld, 8n en dhb gaat zelfde kant op en drijft de bak aan, moet je tegenhouden)
__________________
m.vr.gr.Eric

polo: 2x steilheck NZ '87-89, coupe MH '88, 6N EAA
VW183 iltis'82(in wording) M.A.N 630 '64,
mercedes 200 '86, suz vitara V6
DAF YA314 en 126 '58 en nog een stuk of wat en 1 fiets.

Last edited by iltis94 : 01-07-2012 at 01:15.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum